پپ گواردیولا ، مدیر منچسترسیتی قراردادی دو ساله امضا کرده است


پپ گواردیولا پس از امضای قرارداد دو ساله جدید در روز پنجشنبه ، حدس و گمان درباره آینده منچسترسیتی را متوقف کرد. در پایان این فصل ، گواردیولا مجبور شد قرارداد خود را به پایان برساند و گفته شد که اسپانیایی ممکن است آماده جدایی از سیتی باشد. اما اکنون این بازیکن 49 ساله توافق کرده است که حداقل تا سال 2023 در ورزشگاه اتحاد بماند.

بوق تجاری

وب سایت سیتی در بیانیه ای اعلام کرد: “منچستر سیتی خوشحال است که اعلام می کند پپ گواردیولا قرارداد دو ساله جدیدی را با این باشگاه امضا کرده است.”

رئیس سابق “بارسلونا” و “بایرن” مونیخ گواردیولا در نیمه راه پنجمین دوره بازی خود با لیگ برتر است و قرارداد جدید او طولانی ترین مدت حضورش در هر باشگاهی را تمدید می کند.

او با سیتی دو عنوان قهرمانی لیگ برتر ، سه جام لیگ و یک جام حذفی را به دست آورده است ، اگرچه تاکنون قهرمانی در اولین قهرمانی لیگ قهرمانان این باشگاه دست نیافتنی است.

در میان آشفتگی در باشگاه قدیمی خود بارسلونا ، گواردیولا خود را با بازگشت به نیوکمپ مرتبط دانست.

اما گفته می شود که وی به سلسله مراتب شهر گفته است که آماده است در معافیت های بین المللی اخیر با توافق جدید موافقت کند.

گواردیولا گفت: “از زمانی که به منچستر سیتی آمدم ، احساس کردم در باشگاه و در شهر بسیار مورد تقاضا هستم – از بازیکنان ، کارکنان ، هواداران ، مردم منچستر ، رئیس و مالک”.

“از آن زمان ما با هم به موفقیت های زیادی دست یافته ایم ، به گل رسیده ایم ، در بازی ها و جام ها پیروز شده ایم و همه به این موفقیت بسیار افتخار می کنیم.

“دریافت این نوع پشتیبانی بهترین کاری است که هر مدیری می تواند داشته باشد. من همه کارهایی را که می توانم انجام دهم در اختیار دارم و با اعتماد نشان داده شده توسط مالک ، رئیس Ferran (Soriana) و Tsiki (Begirishtein) تحقیر می شوم. دو سال دیگر پس از این فصل.

“چالش پیش روی ما ادامه پیشرفت و پیشرفت است و من خوشحالم که در این زمینه به منچسترسیتی کمک می کنم.”

– “اعتماد متقابل” –

اعتقاد بر این است که حتی خالدون مبارک شهردار و دیگر نمایندگان این باشگاه انتظار نداشتند كه گواردیولا در این مرحله تصمیم خود را بگیرد.

اما آنها سپاسگزار گواردیولا خواهند بود که عدم اطمینان را پشت سر گذاشته و اکنون می تواند روی بازگشت به رقابت های لیگ برتر تمرکز کند.

سیتی که روز شنبه به تاتنهام سفر می کند ، در حال حاضر در مکان دهم ضعیف است و با یک بازی درگیر ، شش امتیاز از لستر عقب است.

مبارک گفت: “این ویژگی های یک مرد را نشان می دهد که اشتیاق و رویکرد هوشمندانه پپ گواردیولا در حال حاضر در بافت فوتبال ما بازی می شود و در فرهنگ ما به عنوان یک باشگاه وجود دارد.”

وی افزود: “این تأثیر در موفقیت ما در دوران سلطنت وی مهم بوده است ، و بنابراین من بسیار خوشحالم که وی نظر ما را به دست آورد که می توان در زمین و خارج از زمین به کارهای بیشتری دست یافت.

“تمدید قرارداد با پپ یک گام طبیعی بعدی در مسیری است که طی سالها تکامل یافته است.

“این محصول اعتماد و احترام متقابل است که بین او و کل باشگاه وجود دارد. همچنین در مورد ثبات و خلاقیتی است که اساس عملیات فوتبال ماست.

“آنچه مهم است ، آزمون ساختار فوتبال و فلسفه ای است که طی یک دهه ایجاد شده است و او کمک بسیاری به آن کرده است.”

“سیتی” در زمان گواردیولا در 181 مسابقه از 245 مسابقه پیروز شد و در راه قهرمانی در لیگ برتر 18-2017 با 100 امتیاز رکوردهای لیگ برتر را ثبت کرد.

در سال 2019 ، آنها دوباره قهرمان شدند ، اما فصل گذشته 18 امتیاز بالاتر از لیورپول به پایان رسید.

بالا رفته

صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار از زمان تصدی سیتی در 2016 ، همچنین هدف اصلی گواردیولا است که آخرین بار در سال 2011 با بارسلونا در رقابت های نخبگان باشگاه های اروپا پیروز شد.

گواردیولا ممکن است انتقال لیونل مسی مهاجم بارسلونا در ماه ژانویه را بررسی کند ، پس از آنکه آرژانتینی که در پایان این مدت تحت قرارداد کار نمی کند ، به دلیل مشکلات فصل آینده با باشگاه اسپانیایی ، از ترک ناامید شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله