پپ گواردیولا ، سرمربی منچستر سیتی ، می گوید سرخیو آگوئرو عجله نخواهد کرد

پپ گواردیولا ، سرمربی منچستر سیتی ، می گوید سرخیو آگوئرو عجله نخواهد کرد

در ژوئن سال جاری ، سرجیو آگوئرو تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت.© خبرگزاری فرانسه


پپ گواردیولا ، مدیر منچسترسیتی گفته است که علی رغم تعداد کافی گل در لیگ برتر ، عجله ای برای بازگشت به بازی سرخیو آگوئرو نخواهد داشت. با نزدیک شدن به آخرین مشکل مصدومیت ، گلزن رکوردشکن سیتی در شکست 2-0 شنبه مقابل تاتنهام یک تعویض بدون استفاده بود. این بازیکن 32 ساله آرژانتینی پس از جراحی زانو در ماه ژوئن پایان فصل گذشته و شروع کار فعلی خود را از دست داد. او از ماه گذشته پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ دوباره اخراج شد.

بوق تجاری

در این فصل ، سیتی در 8 مسابقه مهم فقط 10 گل به ثمر رسانده است ، اگرچه اعتصاب آنها در اروپا چشمگیرتر است: آنها در سه بازی خود 9 گل دارند.

گواردیولا روز سه شنبه گفت: “ما می خواهیم او به تمرین برگردد تا بتواند احساس خوبی در زانوی خود پیدا کند ، این مهمترین چیز است.”

“ما منتظر او هستیم و مرحله به مرحله این کار را انجام می دهیم. در این فصل ما باید بازی های بسیار زیادی انجام دهیم و به او نیاز خواهیم داشت. ما می خواهیم او در بهترین شرایط بهبود یابد.”

این شهر سه شنبه پیش از دیدار گروه C لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه در المپیاکوس به یونان سفر می کند.

پس از پیروزی در سه مسابقه ابتدایی ، این پیروزی باعث صعود آنها به مرحله یک شانزدهم نهایی شد و به آنها این امکان را می دهد تا روی بهبود فرم لیگ برتر خود تمرکز کنند.

تاکنون ، سیتی در 8 بازی از 5 بازی امتیاز کاهش یافته و در نیمه پایانی جدول در حال ضعیف شدن است و هشت امتیاز از رهبران تاتنهام عقب است.

گواردیولا که هفته گذشته قرارداد خود را تا سال 2023 تمدید کرد ، گفت: “مرحله به مرحله.”

بالا رفته

“ما سعی خواهیم کرد (چهارشنبه) صعود کنیم و همزمان ریکاوری کنیم ، با احساسات خوبی برمی گردیم که می توانیم موقعیت ایجاد کنیم و گل بزنیم.”

کاپیتان فرناندینیو از التهاب معده بهبود یافته است و ممکن است رنج بکشد تا زمانی که بنجامین مندی ، مدافع چپ نیز پس از مصدومیت بتواند دوباره بجنگد.

مباحث ذکر شده در این مقاله