پلی آف IPL 2023: چگونه 4 مسابقه برتر تحت تأثیر باران قرار می گیرند اگر باران نایت رایدر کلکته در مقابل غول بزرگ لاکناو خراب شود

فایل عکس IPL Trophy© BCCI

Kolkata Knight Riders روز شنبه در رقابت‌های لیگ برتر هند (IPL) 2023 در باغ Eden در کلکته به مصاف لاکنو سوپر غول‌ها می‌رود. هر دو تیم باید در مسابقه پیروز شوند تا رویاهای خود را در پلی آف IPL 2023 زنده نگه دارند. LSG با یک برد رتبه 4 برتر را تضمین می کند، در حالی که یک برد KKR را به 14 امتیاز می رساند و آنها باید برای رفتن به نتایج دیگر وابسته باشند. به نفع آنها . با این حال، مسابقه می تواند تحت تأثیر باران قرار گیرد و این احتمالات زیادی را باز می کند.

اگر مسابقه به دلیل باران رها شود، LSG با 16 امتیاز و بهترین کلین شیت جدا از چنای سوپر کینگز و گجرات تایتانز در موقعیتی درخشان قرار خواهد گرفت.

آنها عملاً در جمع چهار تیم برتر قرار خواهند گرفت و بسته به عملکرد CSK در برابر دهلی کپیتالز، شانس خوبی برای قرار گرفتن در بین 2 برتر خواهند داشت. از سوی دیگر، KKR از رقابت پلی آف خارج خواهد شد زیرا آنها از 14 مسابقه 13 امتیاز خواهند داشت و این برای نیتیش رانا و شرکت کافی نخواهد بود.

رویال چلنجرز بنگلور برای رسیدن به امتیاز 16 باید آخرین بازی خود را مقابل گجرات تایتانز به پیروزی برساند و امیدوار به نتایج متفاوت باشد. با این حال، قطع باران ممکن است خبر خوبی برای سرخپوستان بمبئی نباشد زیرا RCB رکورد خالص بسیار بهتری دارد. در صورتی که LSG، RCB و MI نیز به امتیاز 16 برسند، تیم تحت رهبری روهیت شارما در رتبه خالص حذف خواهد شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله