پرونده هشتم کوید به کریکت های پاکستانی در نیوزیلند برخورد کرد

پرونده هشتم کوید به کریکت های پاکستانی در نیوزیلند برخورد کرد

هشت عضو یک گروه تور پاکستانی در نیوزیلند آزمایش مثبتی بر روی COVID-19 دادند.© توییتر


مقامات بهداشتی نیوزلند روز چهارشنبه اعلام کردند که یک هشتمین عضو تیم کریکت پاکستان آزمایش Covid-19 را هنگام آزمایش قرنطینه این تیم در کریستچرچ انجام داده است. وزارت بهداشت گفت که یک مورد تایید شده در میان این گروه وجود دارد و دو نفر دیگر در حال تحقیق هستند و به هفت نفر اضافه شده است که قبلا در هفته گذشته آزمایش مثبت داده بودند. این بخش گفت تا زمانی که پزشکان مطمئن نباشند که منجر به موارد جدیدی از عفونت ویروس کرونا نخواهد شد ، این تیم مجاز به آموزش نیست.

بوق تجاری

اشلی بلومفیلد مدیر کل بهداشت هفته گذشته “اخطار نهایی” را به تیم به دلیل نقض پروتکل های فاصله اجتماعی در هتل خود صادر کرد.

از آن زمان هیچ تخلف دیگری گزارش نشده است.

هفته گذشته ، از دو مورد از شش مورد اصلی ، دو مورد تاریخی تشخیص داده شد ، به این معنی که این موارد عفونی نبوده و مابقی فعال بودند. روز شنبه ، نفر هفتم از گروه آزمایش مثبت را پشت سر گذاشت.

یک گروه گردشگری متشکل از 53 نفر به سرپرستی کاپیتان بابر اعظم برای یک قرنطینه دو هفته ای وارد کریستچرچ شدند که این امر برای کلیه ورود خارجی ها به نیوزیلند اجباری است.

بالا رفته

قبل از عزیمت از لاهور برای تور 5 مسابقه که قرار است از 18 دسامبر با سازمان بین المللی Twenty20 در اوکلند آغاز شود ، همه تست ها منفی است.

نیوزیلند انتقال ویروس کرونا را در جامعه تا حد زیادی ریشه کن کرده است ، و فقط 1770 مورد و 25 مرگ را در جمعیت پنج میلیون نفری ثبت کرده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله