پت کامینز در مورد عدم حضور Wirath Kohli پس از اولین آزمون گفت: “من مطمئن نیستم که این یک عامل تعیین کننده خواهد بود.”


پت کامینز ، رهبر نیزه استرالیا معتقد است که جدایی کاپیتان هندی ویرا کولی پس از اولین آزمایش تفاوت زیادی در نتیجه یک سری تست چهار مسابقه نخواهد داشت. هند و استرالیا قصد دارند در سه ODI ، سه T20I و چهار آزمایش با یکدیگر روبرو شوند. این تور با سری سه مسابقه ODI آغاز می شود که قرار است از 27 نوامبر آغاز شود. کوهلی فقط یک آزمایش در برابر استرالیا انجام می دهد و پس از دریافت مرخصی پدری از هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) به خانه می رود.

بوق تجاری

معاون کاپیتان استرالیا تأکید کرد که غیبت ناخدای هندی چیزی نیست که تیم استرالیا روی آن تمرکز کرده باشد.

“صادقانه بگویم ، به عنوان یک کاپیتان ، بدیهی است که او از دست خواهد رفت ، اما طرف هندی در کریکت همیشه یک ضرب و شتم باورنکردنی را پیدا می کند که از تیم دور باشد ، فقط منتظر یک فرصت است. بنابراین شاید این فرصت جدید آغاز مجازات شخص دیگری باشد.” عصر ، “ICC به نقل از کامینز گفت.

وی افزود: “این می تواند اوضاع را کمی تغییر دهد. من مطمئن نیستم که این یک عامل تعیین کننده در سریال باشد ، اما صادقانه بگویم ، ما بازیکنان در مورد آن زیاد صحبت نکرده ایم.”

طی سری 19-19 2018 ، هند موفق شد اولین پیروزی خود را در یک سری آزمایشات در خاک استرالیا به ثبت برساند. تیم تحت هدایت کهلی سرانجام 2-1 سری را برد و حالا آنها دوست دارند مرز “جام هاوایی” را حفظ کنند.

“ما باید خیلی چیزها را ثابت کنیم. هند چند سال پیش در اینجا خیلی خوب بازی کرد. ما مثل یک تیم کریکت اتریش هستیم و در حالی که من با تماشای بازی آنها بزرگ شدم ، (ما) به پیروزی در خانه ، به خصوص مسابقات آزمون افتخار می کنیم. بنابراین برای از دست دادن این مسابقه ، من احساس می کنم که باید این تابستان را برطرف کنیم. ”کامینز گفت.

وی افزود: “این یک سریال عالی خواهد بود. به نظر من ، هر دو تیم در حال حاضر در بالای جدول آزمون قهرمانی هستند. این یک سری با کیفیت خواهد بود.”

بالا رفته

اولین تست بین هند و استرالیا از 17 دسامبر در آدلاید اول آغاز می شود و این مسابقه یک مسابقه شبانه روزی است.

این چهار مسابقه بخشی از مسابقات جهانی (WTC) خواهد بود. استرالیا و هند در رده های اول و دوم جدول رده بندی WTC قرار دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله