ویرات کولی از هواداران برای “عشق و آرزوها” در روز تولد 32 سالگی خود تشکر می کند

ویرات کولی از هوادارانش به خاطر آنها تشکر می کند

ویرات کولی تولد خود را با همسرش آنوشکا شارما و هم تیمی هایش جشن گرفت.© توییتر


Skipper Royal Challengers Bangalore (RCB) ویرات کولی از همه عشق ها و آرزوهایی که در روز تولد 32 سالگی دریافت کرده قدردانی کرد. روز پنجشنبه ، ویراتو 32 ساله شد و از طرف برادری ورزشی و همچنین از طرفداران از سراسر جهان آرزوهایی دریافت کرد. کولی روز جمعه در توییتی نوشت: “از همه شما برای آرزوهایتان. از همه عشق قدردانی کنید.” وی روز تولد خود را در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) به همراه همسرش آنوشکا شارما و هم تیمی هایش جشن گرفت.

بوق تجاری

ویرات در حالی که همسرش و تیم RCB با همراهی همسرش و در یک ویدیو در شبکه های اجتماعی در حال تولدش بودند ، دیده شد.

کوهلی در حال حاضر به عنوان نماینده RCB در لیگ برتر هند (IPL) 2020. حق رای دادن مستقر در بنگلور روز جمعه SunRisers Hyderabad (SRH) را در مسابقات حذف کننده مسابقات در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی به دست خواهد گرفت.

بالا رفته

RCB و SRH هر کدام یک برد کسب کرده اند که در این فصل دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند. در حالی که RCB در مسابقه 3 با برتری 10 راننده برنده شد ، SRH در مسابقه 52 با پنج ویکت پیروز شد.

کاپیتان RCB در دوره جاری 460 دوش در 14 مسابقه به ثمر رساند و به تیمش کمک کرد برای اولین بار از سال 2016 به مرحله حذفی مسابقات برسد. حداکثر تعداد Wirat شامل 23 چهار و 11 دستگاه است و مسافت پیموده شده با نرخ اعتصاب 122.01 جمع شده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله