واکنش Virat Kohli همه چیز را می گوید زیرا GT RCB را از مسابقه پلی آف IPL 2023 حذف می کند Watch

این داستان دو قرن بود که ویرا کوهلی و شوبمن گیل در بازی آخر لیگ برتر هند (IPL) بین رویال چلنجرز بنگلور و گجرات تایتانز به سه رقمی برای تیم های مربوطه خود دست یافتند. علیرغم اینکه GT جایگاه خود را در پلی آف تضمین کرد، به فرانچایز مستقر در بنگالورو که برای ادامه مسابقات نیاز به برنده شدن در مسابقه داشتند، رحم نکرد. کوهلی فکر می کرد که با رکورد قرن هفتم در لیگ T20 به اندازه کافی کار کرده است، اما دومین تن پیاپی گیل باعث شد GT به برد 6 ویکت برسد. پس از شکست RCB، Virat Kohli به طور قابل درک ناامید شد و واکنش او همه چیز را در مورد احساس او بیان کرد.

پس از توپ 61 توپ 101 کوهلی در رویال چلنجرز بنگلور 197 برای پنج، بهترین تلاش روز به نظر می رسید، اما گیل که تا 10 سال آینده مشعل دار ضربات هندی خواهد بود، نشان داد که از بهترین ها بهتر است.

کاری که کوهلی به خوبی انجام داد، گیل آن را بهتر انجام داد زیرا 104 توپ شکست ناپذیر او از 52 توپ باعث شد تا تیتان ها به راحتی هدف را تعقیب کنند. مانند کاپیتان سابق هند کوهلی، این دومین صد متوالی گیل بود. در اینجا نحوه واکنش کوهلی پس از سقوط RCB از مسابقات آمده است:

بنابراین، تایتانز لیگ را با 20 امتیاز به پایان رساند در حالی که CSK با 17 امتیاز بالاتر از Lucknow Super Giants به دلیل نرخ خالص بهتر در جایگاه دوم قرار گرفت. هندی های بمبئی پس از پیروزی 8 ویکت مقابل SRH، با 16 امتیاز به جمع چهار تیم پایانی بازگشتند.

با 34 مورد نیاز از سه اور، گیل یک نیم‌سوینگر با دست کوتاه، محمد سراج را نیمه‌کشید که ضربه‌ای قاتل بود، و سپس شش ضربه دیگر به او زد تا مسابقه را از بین ببرد. در کمال ناباوری

سرنوشت RCB در دستان آنها بود، اما عملکرد ضعیف در هنگام دفاع از یک مجموع سالم، آنها را خنثی کرد.

گیل در بازی لمسی خود در برابر پیسرها با یک کسری از ثانیه اضافی برای انجام ضربات خود فوق العاده بود، در حالی که بازی رویال پا در برابر هیمانشو شارما، هیمانشو شارما، صاحب نظران را شگفت زده کرد.

ضربه نیمه تایم مایکل بریسول به راحتی ضربه ی شب بود و به دنبال آن یک ضربه ی دوربرد هیولایی انجام شد.

گیل یک متحد توانا در ویجی شانکار (53 توپ از 35 توپ) داشت. این دو 123 دوش برای ویکت دوم اضافه کردند زیرا گجرات تایتانز حتی برای یک لحظه هم از شدت آن کاسته نشد.

تفاوت بین ضربه برنده گیل و تلاش کوهلی، حمایت در انتهای دیگر بود. در حالی که کوهلی برای انجام تمام کارهای سنگین باقی مانده بود، گیل در انتهای دیگر پشتیبانی پیدا کرد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله