واکنش پلیس بمبئی، پادشاهان پنجاب پس از نمایش خراش آرشدیپ سینگ جنایت را گزارش کردند

آرشدیپ سینگ از پنجاب کینگز در جریان بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز شنبه در ورزشگاه Wankhede مقابل هندی‌های بمبئی کاسه می‌کند. از آنجایی که بمبئی برای پیروزی در مسابقه به 16 ران از 6 توپ آخر نیاز داشت، آرشدیپ تنها 2 ران را از دست داد در حالی که دو ضربه زن را اخراج کرد و به معنای واقعی کلمه پاهای آنها را شکست. پلیس بمبئی پاسخی درخشان در توییتر داد، زمانی که پادشاهان پس از قهرمانی های خیمه شب بازی آرشدیپ به شوخی «جنایتی را گزارش کردند».

پس از اینکه آرشدیپ با اخراج تیلاک ورما و نهال ودری در مسابقه PBKS پیروز شد، فرنچایز در توییتی نوشت: “Hey @MumbaiPolice، ما می‌خواهیم یک جرم را گزارش کنیم.”

در پاسخ، پلیس بمبئی در توییتی نوشت: «احتمالاً اقداماتی برای نقض قانون انجام می‌شود، نه تخطی!»

در طول دو ویکتی که آرشدیپ گرفت، یورکی های فشرده و متراکم او نه یک بار بلکه دو بار قسمت میانی را به دو نیم کردند. در این روند، به نوعی برنده شدن در مسابقه شاید گران ترین بازی بود، با تجهیزات کریکت در دو نوبت به نصف شکسته شد.

اینینگ های PBKS در 20 اور خود با 214/8 به پایان رسید. سام کوران (55 توپ از 29 با پنج توپ چهار و چهار شش شش)، هارپریت سینگ (41 توپ از 28 توپ با چهار مرز و دو توپ شش) و آتاروا تاید (29 توپ از 17 توپ با سه توپ چهار و یک شش) در میان بهترین بازیکنان ضربه زن بودند. پنجاب

پیوش چاولا (2/15 در سه اور) انتخاب پرتاب کننده ها برای MI بود. کامرون گرین نیز در چهار اوور خود امتیاز 2/41 را به دست آورد. Jofra Archer، Jason Behrendorff و Arjun Tendulkar هر کدام یک پوست سر گرفتند.

در تعقیب 215، MI ایشان کیشان را زود از دست داد، اما 76 دویدن برای ویکت دوم بین کاپیتان روهیت شارما (44 توپ از 27 توپ با چهار مرز و سه شش شش) و گرین MI را به بازی بازگرداند. گرین که یک توپ 43 توپ 67 با شش چهار و سه شش به ثمر رساند، همچنین جایگاه 75 توپی را با سوریاکومار یاداو (57 توپ از 26 توپ، هفت چهار و سه شش شش) برای ویکت سوم به اشتراک گذاشت.

اما PBKS و Arshdeep (4/29) به طور خاص نمایش درخشانی در اورهای مرگ به نمایش گذاشتند تا با 13 ران برنده مسابقه برای فرنچایز خود شوند.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله