هند علیه استرالیا: دیوید وارنر می گوید زندگی در حباب های سخت خانواده را در چنین شرایطی قرار نخواهد داد


دیوید وارنر ، کاشف استرالیایی روز دوشنبه اعتراف کرد که بازی کریکت ، زندگی در حباب های زیستی در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، بر زندگی خانوادگی وی تأثیر گذاشته است و گفت که هدف اصلی او اکنون نمایندگی کشورش در دو “جهان” بعدی است. . فنجان ها. با فرض اینکه شش ماه گذشته برای کرکتور بین المللی بسیار دشوار بوده است ، وارنر از شرکت در تعداد سریالهایی که می خواست طی 12 ماه آینده برای استرالیا بازی کند خودداری کرده است. وی گفت: “… انجام این کار بسیار دشوار خواهد بود. برای شش ماه گذشته بسیار دشوار بوده است که به این حباب ها عادت کرده و سعی کنم به داشتن خانواده با من عادت نکنم.”

بوق تجاری

“این چیزی است که هر بازیکن متفاوت دارد. 12 ماه آینده بسیار دشوار است ، اگر به تقویم نگاهی بیندازید ، احتمالاً زمانهایی پیش می آید که می توانید به خانه بیایید و از پس خانواده خود برآیید. ما فقط نمی خواهیم آن زمان را بدست آوریم تا برای دیدن خانواده و انتهای اقامت خود در اینجا 14 روز در یک هتل ، در اینجا سه ​​فرزند و یک همسر اضافه کنید ، این بسیار دشوار خواهد بود.

وارنر در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی که با پشتیبانی پخش کننده رسمی هند-استرالیای سونی برگزار شد ، گفت: “من هرگز آنها را در موقعیتی قرار نمی دهم که مجبور به قرنطینه 14 روزه در خانه باشند.”

در سن 34 سالگی ، وارنر اصرار داشت که در آینده ترجیح می دهد بیشتر مسابقات T20 برگزار کند ، به خصوص با دو مسابقه ICC World T20 که طی دو سال آینده به صف شده اند. مسابقات بین المللی ICC World T20 در سالهای آینده برگزار می شود ، پس از آنکه سازمان جهانی مجبور شد مسابقات امسال را در استرالیا به سال 2022 موکول کند.

در همین حال ، هند قرار است در سال 2021 رویدادی را برگزار کند.

“این همان چیزی است که ما قبلاً به عنوان بازیکن و کادر مربیگری شناسایی کرده ایم. من فکر می کنم شما به تیم یک روزه ما و تیم T20 نگاه می کنید ، و آنچه ما انتخاب می کنیم بسیار مربوط به آنچه برای دیدار با جفت بعدی جام جهانی نیاز داریم است. اگر وارنر گفت ، ما قرار است استراحت كنیم ، این بین این سری خواهد بود. بدیهی است كه اولویت با برگزاری مسابقات جهانی است. “

“با توجه به اینکه مسابقات جام جهانی T20 FIFA در هند برنامه ریزی شده است ، اولویت با مواد T20 خواهد بود. اما بدیهی است که شما در مسابقات جهانی T20 FIFA بعدی نیز در استرالیا حضور خواهید داشت. بنابراین برای کارهای بعدی بسیاری از T20 سال همراه با آموزش به این جام جهانی در سال 2023 ، “اضافه کرد.

وارنر همچنین احتمال بازی دوباره در لیگ بیگ باش تا زمان بازنشستگی از کریکت بین المللی را رد کرد. وی گفت: “برای ما بازیکنان دشوار است که به هر سه شکل بازی کنیم ، حتی اگر پنجره ای وجود داشته باشد. شما باید این استراحت را انجام دهید زیرا در تابستان به فرم کامل خواهید رسید. ما یک فصل خارج از فصل نداریم.”

بالا رفته

“شما در خارج از کشور بازی می کنید ، سپس برای تابستان (در خانه) می آیید ، سپس شما باید Big Bash را بازی کنید ، سپس آزمایشات بیشتری انجام دهید یا سری های ODI را بازی کنید ، و سپس ترک کنید. برای ما ، این بار می ماند تا تعطیلات را داشته باشیم.

“برای خودم ، من سه فرزند در خانه و یک همسر دارم که به او نیز مدیون هستم. بنابراین بازی در هر سه شکل بسیار دشوار است. فکر نمی کنم تا زمانی که برای استرالیا بازی نکنم بازی خواهم کرد. راستش را بخواهید ،” – وارنر گفت ، که فقط دو مرحله را در BBL گذراند و از سال 2013 تا 14 سال در تورنمنت خانگی خود بازی نکرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله