هند در مقابل استرالیا: جاسپر بومرا متعهد به جنگ بهترین ها است


سریال مورد انتظار چند قالب بین هند و استرالیا با افتتاح ODI در زمین کریکت در سیدنی در روز جمعه آغاز می شود. همانطور که اخیراً اتفاق افتاده است ، جاسپر بومرا بار دیگر سر بولینگ خواهد رفت و رئیس هند ، Wirah Koli ناوبری خواهد بود ، هم در آغاز کار و هم هنگام مرگ. اگرچه ممکن است یک پسر 26 ساله مسئولیت هدایت حمله بولینگ را دشوار بداند ، اما بومرا می گوید که او عاشق چالش ها است و بازی در برابر بهترین افراد در این حرفه بهترین چیزی است که به او می دهد. وی در گفتگو با ANI در دبی گفت: “جالب خواهد بود ، هنگامی که به استرالیا می روید همیشه دشوار است و این یک سریال کاملاً تنظیم شده است. شما مشتاقانه منتظر آن هستید زیرا همیشه می خواهید در برابر بهترین ها بازی کنید ، همیشه می خواهید خود را به چالش بکشید و خود را در شرایط فشار قرار دهید.” در پایان تجارت IPL.

بوق تجاری

به عنوان بخشی از پیروزی در این سری تاریخی در 19-2018 ، انتظار می رود که بومرا در مکان های استرالیا احساس کند در خانه است. در پایان ، او یک سری آزمایشات چشمگیر داشت ، که در آن آنها از 4 بازی 21 ویکت انتخاب کردند – با ناتان لیون به پایان رسید. اما این محقق در حالی که نفس خود را حفظ کرده است ، در حال آغاز آزمایشات در آدلاید است ، زیرا این فقط دومین دادگاه شبانه روزی در هند و اولین آزمایش در استرالیا خواهد بود.

وی گفت: “ما منتظر یک تور جالب هستیم. چیزهای جالب جدید زیادی نیز وجود دارد ، شما یک مسابقه تست با یک توپ صورتی دارید. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و اوقات خوبی داشته باشیم.”

در حقیقت ، بومرا همچنین معتقد است که ممنوعیت استفاده از بزاق برای روشن کردن توپی که به چشم گسترش ویروس کرونا وارد می شود ، در قالب پنج روزه در مقایسه با توپ کریکت سفید نقش بیشتری دارد.

“برای من این عامل بزرگی در کریکت با توپهای سفید نیست زیرا توپ خیلی کم تاب می خورد و حرکت درز نیز خیلی کوتاه نیست. بنابراین شما نمی خواهید توپ را زیاد روشن کنید و می تواند وارد شود فقط وقتی که سطح خشک است و می توانید توپ را بچرخانید وارد بازی شوید. من احساس می کنم این یک عامل بسیار بزرگتر در قالب توپ های قرمز است. “

بالا رفته

هند و استرالیا سه ODI ، سه T20I و چهار تست علیه یکدیگر انجام می دهند. این سری تست ها بخشی از مسابقات قهرمانی جهانی تست است.

اولین آزمایش قرار است زیر نور 17 تا 21 دسامبر در آدلاید اول انجام شود. دومین آزمایش بوکس است که از 26 تا 30 دسامبر در زمین کریکت ملبورن برگزار می شود. آزمایش سوم از 7 تا 11 ژانویه در زمین کریکت در سیدنی و آخرین آزمایش – از 15 تا 19 ژانویه در گاب برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله