هندی های بمبئی آرزوی سه سالگی ازدواج ظهیر خان و ساگاریکا گتگ را دارند

ظاهر خان اخیراً در IPL 2020 در امارات بود© اینستاگرام


با شرکت در شبکه های اجتماعی ، لیگ برتر هند (IPL) “Mumbai Indians” (میشیگان) خواسته های خود را به مدت سه سال از سالگرد ازدواج به ظاهر خان و همسرش ساگاریتسا گات منتقل کرد. پیکر سابق هندی در حال حاضر به عنوان مدیر عملیات کریکت در MI مشغول به کار است و برای IPL 2020 با آنها به امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) سفر کرده است. با استفاده از اینستاگرام ، MI عکس جالبی از این زوج منتشر کرد و آن را به عنوان “سه سال انجام شده” قرار داد ، تمام زندگی من! من برای زک و ساگاریکا سالگرد بسیار مبارکی آرزو می کنم # خانواده متحد # بمبئی هند @ zaheer_khan34sagarikaghatge “.

بوق تجاری

برنده جام جهانی نامزدی خود را با ساگاریکا در سال 2017 اعلام کرد و این دو در همان سال ازدواج کردند.

ساگاریکا مدل و بازیگر هندی است که با بازی در فیلم “Chuck De! India” شناخته می شود. او همچنین یک ورزشکار ملی است.

سرخپوستان ظاهر و بمبئی در امارات با پیروزی در مسابقات IPL به پیروزی رسیدند. این عنوان پنجمین رکورد IPL در MI بود.

ظاهر در درخشش و سرعت خود در دوران حرفه ای درخشان شناخته شده است و در 309 بازی برای هند بازی کرده و 610 گل به ثمر رسانده است. وی همچنین با دریافت جایزه Arjun و Padma Sri جام جهانی ODI 2011 را از آن خود کرد. فقط موتیا مورالیتاران (325) و شان پولاک (252) چپ دستهای بیشتری نسبت به ظاهر که 237 ویکت پنجه جنوبی را ثبت کرده است ، ناخنک زدند.

بالا رفته

وی همچنین در سال 2008 به عنوان یکی از کریکت های سال ویسدن انتخاب شد و بسیاری او را بهترین دیگ هند در تاریخ کریکت می دانند.

در IPL او در IPL MI ، Royal Challengers Bangalore (RCB) و Delhi Daredevils نمایندگی داشت.

مباحث ذکر شده در این مقاله