همسر MS Donnie Saksha در 32 سالگی تولد خود عکس فوق العاده ای را به اشتراک گذاشت. Ch

ساکشی با تولد 32 سالگی MS Dhoni ژست جادویی می زند.  Ch

MS Dhoni را با یک تی شرت مشکی می توان دید و ساکشی با یک لباس نقره ای راحت است.© اینستاگرام


همسر MS Donnie Saksha ، که روز پنجشنبه تولد 32 سالگی خود را جشن گرفت ، یک عکس زیبا با همسرش منتشر کرد ، هر دو با لبخندی بزرگ. ساکشی این عکس را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد وقتی دونی با یک تی شرت مشکی دیده شد و ساکشی با یک لباس نقره ای براق راحت به نظر می رسید. آخرین باری که کریکت کهنه کار هند Chennai Super Kings (CSK) را در جریان سیزدهمین دوره لیگ برتر هند (IPL) مشاهده کرد. تا کنون ، دونی در تمام دوره های مسابقات در چنای نائب حق رایزنی بود و به تیم کمک می کرد تا به یکی از موفق ترین تیم های تاریخ لیگ تبدیل شود.

بوق تجاری

با این حال ، CSK در IPL 2020 شکست خورد ، برای اولین بار در تاریخ خود نتوانست به پلی آف راه یابد. دونی تلاش کرد تا تأثیرگذار باشد و فقط 200 مسابقه را با میانگین 25 مسابقه از 14 مسابقه با ضربات 116.27 به ثمر رساند.

39 ساله در آگوست سال جاری از بازنشستگی خود در مسابقات کریکت بین المللی خبر داد.

بالا رفته

تیم بعدی هند در یک سری خارج از خانه به استرالیا سفر خواهد کرد که شامل سه تساوی ODI ، همان تعداد درگیری T20I و چهار مسابقه آزمایشی خواهد بود. روهیت شارما در درگیری های محدود برای تیم ملی هند بازی نخواهد کرد و از مناسب بودن در این مسابقه اطمینان ندارد.

کاپیتان ویرات کولی پس از اتمام اولین آزمون ، در مرخصی پدری که توسط هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) اعطا می شود ، به خانه می رود.

مباحث ذکر شده در این مقاله