“هشت شش ها”: مربی برنده IPL در مورد “تفاوت قابل توجه” بین ویرات کوهلی و شوبمن گیل توناس

ویرات کوهلی با شوبمن گیل پس از مسابقه RCB IPL 2023 مقابل GT،© BCCI/IPL

رویال چلنجرز بنگلور 2023 به رهبری Faf du Plessis روز یکشنبه پس از شکست مقابل مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز در آخرین بازی مرحله لیگ به پایان رسید. با وجود رکورد هفتمین تن IPL ویرات کوهلی، RCB نتوانست در سمت برنده به پایان برسد. پس از اینکه توپ 101 61 توپ کوهلی، مجموع ضربات 197 ران RCB را تقویت کرد، GT در 19.1 اور به هدف رسید. شوبمن گیل 52 توپ 104* نقش مهمی در این پیروزی داشت. اینینگ گیل شامل هشت شش و چهار بود، در حالی که کوهلی 13 چهار و یک شش زد. به گفته مربی برنده IPL تام مودی، تعداد شش ها “تفاوت قابل توجه” بین دو اینینگ بود.

او یک بازیکن خاص است، او واقعاً همینطور است. ما در طول 12 ماه گذشته در هر سه فرمت دیده ایم. IPL باشد یا در رنگ های هندی. او خیلی خوب است که به او نگاه می کند. .. به قیافه اش نگاه می کنی، به زبان بدنش نگاه می کنی، خیلی کنترل شده به نظر می رسد. او این بازی را دریافت کرد.» تام مودی در ESPNCricinfo گفت.

“هشت شش! به نظر من دویست اختلاف بود. هر دو صدها درخشان بودند. اما کوهلی فقط یک شش و شوبمن گیل هشت شش زد. با نرخ ضربه 200 به پایان رسید. این یک تفاوت بزرگ است. در یک موقعیت تعقیب و گریز، در برابر یک حمله بولینگ خوب. کلاهم را برایش برمی دارم.”

گجرات تایتانز با شش ویکت برنده شد و آنها، چنای، بمبئی و لاکنو وارد پلی آف بزرگترین تورنمنت T20 جهان شدند.

بسیاری از مردم فکر می کنند کریکت T20 من در حال سقوط است. کهلی پس از آن گفت: من اصلاً چنین احساسی ندارم. فکر می کنم دوباره بهترین کریکت T20 خود را بازی می کنم.

ممکن است اینطور باشد، اما این فقط آخرین شکست IPL برای کوهلی و بنگلور بود. این فرنچایز از زمان آغاز مسابقات در سال 2008 هرگز در 16 تلاش موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است – آنها سه بار نایب قهرمان شدند.

کوهلی 9 فصل از آن فصل کاپیتان بنگلور بود و تصمیم گرفت در پایان فصل 2021 از تیم کناره گیری کند. در بحبوحه دوران سختی برای کهلی بود که جادو با خفاش او را ترک کرد. در سال 2020، او پس از یک جام جهانی فاجعه بار از کاپیتانی هند T20 کنار رفت و از سمت کاپیتان ODI اخراج شد. سپس از سمت سردار آزمون استعفا داد.

با ورودی های AFP

موضوعات مطرح شده در این مقاله