هری کین می تواند با شکستن رکورد انگلیس ، رونی را تحت الشعاع قرار دهد: گرت ساوت گیت – فوتبال

هری کین ، کاپیتان تیم ملی انگلیس شاید خیلی روی سوابق فردی متمرکز نباشد ، اما مدیر گرت ساوت گیت از مهاجم حمایت کرده و از وین رونی به عنوان بهترین گلزن پیشی بگیرد. کین 27 ساله از اولین بازی اش در سال 2015 32 گل برای انگلیس به ثمر رسانده و قرار است رونی را که با 53 گل از وظیفه بین المللی بازنشسته شده ، پشت سر بگذارد.

اگر دیرتر از یکشنبه در لیگ ملت ها به بلژیک برود ، کین می تواند در پنجاهمین حضور خود برای انگلیس امتیاز را افزایش دهد.

ساوت گیت روز شنبه به خبرنگاران گفت: “از نظر آنچه ممکن است ، رکورد گلهای زده جالب توجه است زیرا شوت او برای ما خارق العاده است و او در کنار خود برای پیگیری رکورد رونی وقت دارد که این یک موفقیت بزرگ خواهد بود.”

“من از دیدگاه او می دانم ، اگرچه موفقیت شخصی همان چیزی است که آرزو می کند ، اما موفقیت تیم است. او خیلی روی موفقیت تیم متمرکز است و دوست دارد در چند سال آینده به موفقیت خود در تیم نگاه کند. “

روبرتو مارتینز ، سرمربی بلژیک گفت که از رشد مهاجم تاتنهام تعجب نکرده است.

مارتینز گفت: “من فکر می کنم او کاملاً یک مهاجم است ، اما این یک داستان عالی درباره چگونگی پیشرفت یک بازیکن جوان است – به طور قرضی می رود ، در باشگاه های مختلف تجارب مختلفی کسب می کند و به عنوان بازیکن برجسته انگلیس تبدیل می شود.”

“او به یکی از بالینی ترین تعداد 9 نفره در فوتبال جهان تبدیل شده است ، و شما در کین یک انسان بسیار مدرن دارید که می تواند کمک کند و بازی کند و دارای آمار عالی است.

“او پتانسیل دستیابی به موفقیت را دارد و من می توانم بگویم که کارنامه رونی کاملاً قابل درک است و چشمگیر است ، اما کین قادر به دستیابی به آن است.”