هری کین از تاتنهام از ویرات کوهلی می خواهد که در تیم IPL جای بگیرد. رزرو جرسی 10 پوند

تاتنهام هری کین از ویرات کوهلی خواستار حضور در تیم IPL می شود.  رزرو جرسی 10 پوند

روز جمعه ، هری کین ویدیویی از بازی کریکت در اینستاگرام منتشر کرد.© توییتر


هری کین ، مهاجم تاتنهام در اینستاگرام جمعه صحبت کرد تا ویدیویی را به اشتراک بگذارد که در آن مهارت خود را با یک خفاش کریکت در دست نشان می دهد. فیلم کین در حالی که توپ بازیکن تنیس را در حالی که بازیکنان تاتنهام تلاش خود را در کریکت می کنند نشان می دهد. با به اشتراک گذاشتن این ویدئو ، کین از کاپیتان کریکت هند ، ویرا کولی ، پرسید که آیا جایی برای تیم سلطنتی چلنجر بنگالور (RCB) برای لیگ برتر هند در سال آینده وجود دارد؟ “کین این ویدیو را در اینستاگرام فراخواند:” حدس می زنم من یک ضربه بزنم که در مسابقه T20 برنده شد. هر کرسی برایRCBTweets درIPL در فصل آیندهimVkohli “.

بوق تجاری

در حالی که کهل ، که همان روز در سیدنی اقدام کرد ، به درخواست کین پاسخ نداد ، RCB گفت آنها پیراهن شماره 10 را فقط برای او رزرو کرده اند.

“جرسی 10 پوندی که ما فقط برای شما رزرو کرده ایم ،harrykane” – RCB نظر خود را در مورد پیام کین گذاشت.

جاس باتلر ، دروازه بان ، دروازه بان انگلیسی نیز تحت تأثیر توانایی های کریکت مهاجم تاتنهام قرار گرفت و از او خواست نام خود را در حراج IPL 2021 بنویسد.

بالا رفته

باتلر در پیامی از کین نوشت: “در حراج @ iplt20 شرکت کنید.”

3lm2og9

کین نقش مهمی در موفقیت تاتنهام در این فصل در لیگ برتر داشته است.

در این فصل ، بازیکن 27 ساله هفت گل به نام خود دارد و پاس های گل او نیز به تاتنهام کمک کرده تا با کسب 20 امتیاز از 9 بازی ، مقام اول جدول لیگ برتر را کسب کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله