هاردیک پاندیا می گوید که “بدش نمی آید” برای ادامه تست در استرالیا بماند


او بخشی از تیم آزمون هند برای سری آینده مقابل استرالیا نیست ، اما تازه از قهرمانانه “توپ های سفید” ، روز یکشنبه هاردیک پاندا جهانی گفت که اگر رهبر تیم بخواهد بدش نمی آید که عقب بماند. در بازگشت از جراحی کمر ، Pandya که هنوز بولینگ را به طور منظم شروع نکرده است ، در مسابقات محدود برابر استرالیا خفاش زد و به بازدیدکنندگان کمک کرد تا پس از دو باخت بزرگ در لاستیک قبلی ODI ، راهی سری T20 شوند. پاندا در پاسخ به این س ifال که آیا آرزو دارد در سری چهار مسابقه آزمایشی که در 17 دسامبر برگزار می شود بماند ، گفت: “این یک بازی توپ متفاوت است ، فکر می کنم من باید باشم ، منظورم این است که من بد نیستم ، اما در پایان روز ، تماس به مدیریت ارسال می شود. بله ، بله ، فکر نمی کنم بتوانم چیز زیادی در مورد آن بگویم. ”

بوق تجاری

پاندیا وارد استرالیا شد و در پیروزی در عنوان قهرمانی لیگ برتر هند نقشی اساسی برای سرخپوستان بمبئی ایفا کرد.

روز یکشنبه ، او هند را به شش ویکت با 42 درخشان 22 توپ رساند و به تیم کمک کرد تا در فینال 25 از 12 توپ و 14 گل بدست آورد ، زیرا در این مسابقات برنده سری دوم و پیش از آخرین T20 International مقابل استرالیا بود.

واگن روشن گفت که در تلاش است تا در “محاصره اجباری بازی ها” در حین محاصره اجباری ناشی از ویروس کرونا ، مهارت خود را به پایان برساند.

پاندیا در یک کنفرانس خبری بعد از مسابقه گفت: “در حین محاصره ، من می خواستم تمرکزم را روی اتمام بازی ها در جایی که مهمترین است قرار دهم. فرقی نمی کند که من بیشتر گل بزنم یا نه.”

واگن استیشن در شرایطی که روز یکشنبه در SCG با آن روبرو بود چیز تازه ای نبود ، زمانی که در گذشته چندین برد و چندین باخت.

“من بارها در چنین شرایطی قرار گرفته ام و از اشتباهات گذشته خود آموخته ام. در بازی من همیشه حول اعتماد به نفس است ، من آن خط خوب را دارم که خودم را حمایت می کنم و بیش از حد اعتماد به نفس ندارم.

مردی که منطقه بسیار خوبی است و به جای اینکه بیش از حد هیجان زده شود ، بسته به شرایط بازی می کند و می گوید: “من همیشه تمام آن زمانهایی را یاد می آورم که ایتالیایی های بزرگی را تعقیب می کردیم و این کمک می کند.”

پاندا برای اولین بار دانیل سامس را با دو شش – یکی بلند و دیگری روی دروازه – زد تا بازی را به نفع هند با دو توپ اضافی مهر و موم کند.

بلند شده

“این کاری نیست که آنها انجام می دهند ، بلکه کاری است که من می توانم انجام دهم. این مسئله مربوط به دو شوت بزرگ است ، و امروز کارساز بوده است. من همیشه از خودم حمایت می کنم. این شرایطی است که من همیشه در آن بازی کرده ام. تیم هرچه بخواهد ، من همیشه سعی می کنم انجام دهم

“این بسیار ساده است. من دوست دارم به صفحه امتیازات نگاه کنم و بازی کنم تا بدانم روی کدام دیگ بخار تمرکز کنم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله