نیوزیلند در برابر West Indies 1st Test Day 2 Test: Kane Williamson’s Test – Best Double Tone Controls New Zealand


کین ویلیامسون ، کاپیتان نیوزیلند در روز جمعه با 251 باشکوه بالاترین امتیاز دوران حرفه ای خود را بدست آورد زیرا میزبان 519 ضربه قابل توجه را برای هفت نفر اعلام کرد که در روز دوم آزمون اول مقابل وست هند در همیلتون اعلام شد. در پاسخ به مصدومیت در غرب هند پس از مذاکرات دقیق در مورد 26 شلیک روی استامپ 49 جان با جان کمپبل در 22 سال و کریگ براتوات در 20 سال باخت. ویلیامسون 30 ساله پس از دو ماه بازی در همان تیم لیگ برتر هند با کاپیتان غرب هند جیسون هولدر ، به آرامی به شرایط سخت بازی توپ قرمز بازگشت.

بوق تجاری

او پس از پنج شوت در این تست مورد آزمایش قرار گرفت و طی 10 ساعت و 24 دقیقه بعدی با 412 زایمان روبرو شد ، توپ را به همه نقاط نوازش کرد ، وسایل مورد نیاز برای بازی را انتخاب کرد و بندرت چیز دیگری را لمس کرد.

سومین قرن دوگانه ویلیامسون ، نزدیک به شش سال پیش 242 شکست ناپذیر خود در برابر سریلانکا را تحت الشعاع قرار داد ، شامل 34 چهار و دو شش نفر بود. این سابقه وی را در نیوزیلند به 22 قرن آزمایش افزایش داد ، سه برابر بیشتر از هم تیمی راس تیلور.

اولین نشانه های چیزی که ویلیامسون در فکر اعلام آن بود ، هنگامی ظاهر شد که پس از عبور از 200 ، امتیازات خود را به شدت بالا برد.

51 مورد بعدی وی از 42 زایمان انجام شد. در یک کمارا روچ ، او قبل از اینکه در 222 خیانت شود ، دو دست و چهار ضربه زد ، عقب افتاد و وقتی تکرارها ممنوع بودن تحویل را به خاطر آورد.

این الزاری جوزف بود که سرانجام با تنها گل ابتدایی خود طلسم نیوزیلند را از تن بیرون کشید ، تحویل کوتاهی که ویلیامسون موفق به گرفتن آن نشد و در وسط گل توسط رستون چیس گرفتار شد.

او برای تشویق بیرون آمد و همراه با بازیکنان وست هند هند با یک عملکرد استادانه به تبریک گفتن او شتافتند.

ویلیامسون گفت ، سه شلیک بعد ، به محض رسیدن کایل جمیسون به نیم قرن.

یک سری امتیازات کم

جامیسون بلند قامت با 51 سال شکست ناپذیری خود ثابت می کند که یک بازیگر خوب مرحله سوم آزمون است و تنها ضرب و شتم دیگری بود که در روز دوم تعداد کل نیوزیلند را به طور قابل توجهی افزایش داد.

راس تیلور ، که 31 شب در شب بود ، فقط می توانست هفت نفر را اضافه کند تا اینکه توسط شمر بروکس گرفتار شد ، که از شین دووریچ مقتول دستکش گرفت.

سری نمرات پایین هنری نیکولز همچنان ادامه داشت که هفت دقیقه طول کشید و دوام نیم قرن خود را به 13 بازه افزایش داد.

تام بلاندل بیش از 90 دقیقه از ویلیامسون حمایت کرد اما فقط 14 کار را انجام داد ، در حالی که داریل میچل فقط 9 گل می توانست اضافه کند و تیم ساوتی در پایان در 11 یازدهم بیرون نیامد.

بالا رفته

در وست هند ، گابریل سه گل 89 را گرفت ، کمار روچ سه گل 114 و جوزف 99 گل را به ثمر رساند.

اولین قطره معمول دارن براوو در روز جمعه به دلیل تغییر شکل پاشنه آشیل شکست خورد و انتظار می رود که او یک سفارش هفت را از بین ببرد ، در حالی که “دروازه بان” معمولی Dovrich در روز دوم به دلیل آسیب دیدگی بازو درگیر نشد و ممکن است ضربه نزند به طور کلی

مباحث ذکر شده در این مقاله