نیوزیلند در برابر غرب هند: شعر “GOAT” واسیلی جفر برای کین ویلیامسون – لذت هر عاشق کریکت

NZ v. WI: Wasim Jaffers

نیوزیلند در مقابل West Indies: کین ویلیامسون در اولین آزمایش NZ 251 نتیجه را کسب کرد.© خبرگزاری فرانسه


واسیم جفر ، کشتی گیر سابق هند ، کین ، ویلیامسون ، کاپیتان نیوزیلند ، که روز جمعه ، دومین روز از اولین آزمایش خود در همیلتون ، دو قرن برابر هند غربی را شکست ، ستایش کرده است. “طعم و مزه آنقدر سبز بود که بزها بتوانند بز بفرستند ، پسرک لطف کرد!” – جفر نوشت ، با انتشار تصویری از ویلیامسون در توییتر. ویلیامسون 251 بار در اولین ماموت نیوزیلند انجام داد که در مجموع 519 برای 7 (ادعا شد). کاشف تام لاتام 86 ساله شد.

بوق تجاری

هند غربی در حال انجام تور نیوزلند برای سه T20I و دو آزمایش است. نیوزیلند سری T20I را با نتیجه 2 بر صفر برد و در اولین آزمون در موقعیت تیمی قرار دارد.

ایان بیشاپ ، بازیکن بسکتبال سابق وست هند ، نیز از خدمات ویلیامسون ستایش کرد و خفاش نیوزیلند را “اخروی” خواند.

بیشاپ در توییتر خود نوشت: “روش خفاش کین ویلیامسون غیر جهانی است.”

ویلیامسون در روز آزمون اول به جنگ آمد و در روز افتتاحیه 97 بر روی استوک ها بدون شکست ماند.

کاپیتان نیوزیلند همچنین خبر ژست صمیمانه خود را در مورد پرونده West India Kemar Roach ، که اخیراً پدرش را از دست داد ، داد.

قبل از شروع بازی در روز پنجشنبه ، ویلیامسون در آغوش روچ دیده می شد و بازیکنان هر دو تیم بازوبندهای مشکی می پوشیدند تا از دست دادن پدر روچ عزادار شوند.

بالا رفته

هند غربی به تساوی دست یافت و کاسه ای را روی سطحی انتخاب کرد که دارای پوشش چمن قابل توجهی بود ، اما بولرها نتوانستند از شرایط مساعد استفاده کنند.

میزبان در روز اول فقط دو ویکت را از دست داد ، در دومین مسابقه 5 برد از دست داد ، اما دقایقی دیگر کاپیتان آنها را به مجموع قابل توجهی در ابتدای بازی واگذار نکرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله