نیمه ماراتن دهلی: رکورد ملی آویناش که توسط تیم های المپیک شکسته شد


آویناش سیبل ، که در المپیک توکیو بازی می کرد ، با کسب طلای نیمه ماراتن Airtel Delhi در میان دونده های نخبه هند ، که روز یکشنبه در دهلی نو در ساعت 1:30 صبح برگزار شد ، رکورد ملی را شکست تا از هموطنان خود پیش بیفتد. سوبال 26 ساله که سال گذشته در مسابقات جهانی دو و میدانی در مسابقات 3000 متر با مانع در المپیک توکیو شرکت داشت ، به اولین هندی تبدیل شد که در کمتر از شصت و یک دقیقه دو ماراتن را دوید. عملکرد تیمی سوبالال به گونه ای بود که او مسابقه را پیش از رقبای هندی خود سرینا بوگاتا و دورگا بهادور بودا به پایان رساند ، که به ترتیب با 1:04:16 و 1:04:19 دوم و سوم شدند.

بوق تجاری

سوبال از ماهاراشترا در مجموع دهم شد ، در حالی که تیم اتیوپی Amedwork Valelen در مسابقه نخبگان مردان در 58:53 پیروز شد.

طبق سوابق رسمی فدراسیون دو و میدانی هند ، رکورد قبلی نیمه ماراتن ملی 1:03:46 به نام Kalidas Hirave از Maharashtra است.

وزیر ورزش کیرن ریج گفت: “من بسیار خوشحالم که می بینم نیمه ماراتن ایرتل دهلی با اقدامات ایمنی مناسب برگزار شد. علاوه بر بهترین ماراتن بین المللی ، آویناش سیبل هند یک رکورد ملی جدید ثبت کرد! به همه برندگان و شرکت کنندگان تبریک می گویم.” که مسابقه را رد کرد در توییتر نوشت.

سیبل همچنین رکورد ADHM (در بین سرخپوستان) 1:04:33 را که به نام بوگاتی بود که سال گذشته طلا گرفت ، بهبود بخشید.

در سال 2018 ، صوبال پس از آبیشک پالو با زمان 1:04:14 مقام دوم را به دست آورد.

پسر کشاورز از روستای ماندوا در ماهاراشترا ، سبل ، 8 دقیقه 21.37 ثانیه زمان برد تا استاندارد مقدماتی 8: 22.00 ثانیه المپیک را بشکند و در فینال مسابقات جهانی 3000 متر با مانع در دوحه در رده سیزدهم قرار گیرد. سال گذشته

بالا رفته

وی دو بار در جام جهانی و چهار بار در سال 2019 رکورد ملی خود را شکست و در آن مدت تقریباً هشت و نیم ثانیه پیشرفت داشت.

سیبل که در حال حاضر دارنده ارتش هند است ، در مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا سال گذشته نیز در 3000 متر با مانع نقره گرفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله