نتایج مسابقه Chennai Super Kings vs Kolkata Knight Riders برای مسابقه 49 به روزرسانی های T20 1 5

[ad_1]


تیم ویژه ای از کارشناسان نتایج را به صورت زنده ، نتایج در کریکت ، پخش زنده مسابقات در Sports.NDTV.com به شما ارائه می دهند. پس از 0.0 را پوشش می دهد ایمانداران کلکته نایت 0/0. به روزرسانی های مستقیم حساب های ابر پادشاهان چک در برابر Kolkata Knight Riders نیز موجود است. این پلت فرم مناسب برای دنبال کردن تیم های مورد علاقه خود در لیگ برتر هند 2020 است. بازیکنان و بولینگ های مورد علاقه خود را از طریق مسابقه امروز لیگ برتر هند 2020 ، توپ پس از توپ ، تماشا کنید ، نظرات Chennai Super Kings vs Kolkata Knight Riders، Chennai Super Kings vs. Kolkata Knight Riders – نتایج مسابقه، Chennai Super Kings – Kolkata Knight Riders. هیجان لیگ برتر هند 2020 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید زیرا می توانید به روزرسانی های مسابقه زنده را دنبال کنید و از طریق سیستم عامل ما کریکت را به ثمر برسانید.

کلکته (بازی XI) – شوبمن گیل ، نیتیش رانا ، راهول تریپاتی ، دینش کارتچک (WK) ، ایوان مورگان (C) ، سینگ مارکت (در جایگاه پیشوای کریشنا) ، سونیل نارین ، پت کامینز ، لوکی فرتیروگوسون .

چنای (بازی XI) – روتوراج گایکواد ، شین واتسون (در محل PLA FAF) ، امباتی رایوودو ، N Jagadeson ، MS Donnie (WK / C) ، سام قرآن ، Ravindra Jadea ، Mitchell Santri ، Lung Chang ، Deepak در محل عمران طاهر) ، کارن شارما (در محل مونو کومار).

ائوین مورگان ، سرپرست کلکته می گوید که آنها مانند Singh Market به جای پروسید کریشنا تغییراتی دارند. او می گوید راسل هنوز در فرم کامل نیست ، بنابراین دلتنگ می شود. او می گوید آنها می توانند آنچه را که در دست آنها است کنترل کنند. به نظر می رسد آنها یک تورنمنت بالا و پایین برگزار کردند.

MS دانی ، کاپیتان چنی می گوید که او می خواهد اول سوار شود. دلیل این امر عامل مسابقه است ، که بعداً به خصوص برای اسپینرها به کار خواهد افتاد. او ادعا می کند که در چنین تورنمنتی بیشتر اوقات شما باید در بهترین شکل باشید. راستش را بخواهید ، این بار او چنین طرفی نداشت. دانی می گوید تغییرات زیادی در سمت انجام شده است. وی اضافه می کند که دو پلسیس ، طاهر و مونا کومار غایب هستند و واتسون ، نگیدی و کارن شارما جای آنها را می گیرند.

TOSS – زمان چرخش سکه است! هر دو کاپیتان از وسط بیرون آمدند. بالا می رود و به نفع MS Dhoni می شود. CHENAY PANK FIRST.

Tos – وقت مسابقه 49 زمان دبی است. دو کاپیتان از وسط بیرون آمدند. داور مسابقه سکه را می دهد. این به نفع چنای است. آنها اولین بار منفجر خواهند شد!

گزارش مرحله – Murali Kartyk از وسط بیرون آمد. Kumar Sangakkara نیز در آنجا است. Kartik اظهار می کند که یک طرف آن عقیم است و یک طرف آن علف است. سنگك كارا اظهار داشت كه هيچ چيز را نمي توان زياد درباره اين رشته خواند. وی می افزاید کسانی که ابتدا می کوبند باید نحوه بازی در زمین را فراموش کنند. او می گوید بیشتر روی نیت تمرکز کنید. وی همچنین اضافه می کند که قبل از این که بولرها اسکیت کوتاه و دیر انجام دهند ، آنها کاملاً گسترده می شوند.

چنین فشارهایی بر مخالفت آنها ، چنای وجود ندارد. این موارد پرده هایی برای آنها در این فصل است که نوبت به فرصت های پلی آف می رسد. این بدان معنی است که آنها می توانند بدون فشار بازی کنند و همچنین به استعدادهای جوان فرصت بیشتری می دهند تا قبل از چاپ بعدی خود را ارزیابی کنند. در آخرین مسابقه Gaikwad برای سودهای زیبا خود پرداخت کرد. این بار کی خواهد بود؟ بیایید دریابیم که با چه سرعتی به روزرسانی ها و دستورات را به شما ارائه می دهیم.

… و منظور ما کلکته بود. عملکرد آنها در این فصل بسیار ناپایدار بوده است. در حالی که آنها قبلا برابر دهلی ، با مجوز از 5-fer Chakrawarty ، یک پیروزی چشمگیر کسب کرده بودند ، آنها خود را در شکست مقابل پنجاب یافتند. آنها در شرایطی قرار دارند که باید لمس شوند و بدشانسی است که در اینجا پیروز شوند.

سلام و خوش آمدید به مسابقه 49 بین چنای و کلکته. 2 تیم ، که سرنوشت آنها خیلی متفاوت نیست ، فقط یک طرف از مسابقات خارج است ، و طرف دیگر به یک نخ آویزان است. مسابقه امروز برای دومی تعیین کننده است …

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]