نتایج بازی Royal Challengers Bangalore vs Sunrisers Hyderabad برای Match 52 T20 1 5 Updates

[ad_1]


تیم ویژه ای از کارشناسان نتایج را به صورت زنده ، نتایج در کریکت ، پخش زنده مسابقات در Sports.NDTV.com به شما ارائه می دهند. بعد از 4.4 فریم ، Sunrisers Hyderabad ، هدف 121 ، 40/1 را دنبال می کند. به روزرسانی های زنده حساب Royal Challengers Bangalore vs Sunrisers Hyderabad نیز موجود است. این بستر عالی برای دنبال کردن تیم های مورد علاقه خود در لیگ برتر هند 2020 است. در مسابقات امروز لیگ برتر هند 2020 ، توپ به توپ ، خفاش ها و بولرهای مورد علاقه خود را تماشا کنید ، Royal Challengers Bangalore vs Sunrisers Hyderabad ، Royal Challengers Bangalore vs Sunrisers Hyderabad ، نتایج بازی Royal Challengers Bangalore برابر Sunrisers Hyderabad. هیجان لیگ برتر هند 2020 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید زیرا می توانید به روزرسانی های بازی در زمان واقعی را دنبال کنید و از طریق سیستم عامل ما کریکت را به ثمر برسانید.

4.4 فریم (2 اجرا)
2 اجرا می شود ، که توسط پای عقب روی جفت منعکس می شود.

4.4 فریم (1 پرتاب)
وسیع! یکی دیگه پهن! موریس آن را به پایین پای خود هل می دهد. سخا آن را تنها می گذارد. وسیع.

4.3 فریم (1 اجرا)
توپ کوتاه دور وسط و پا ، به نظر می رسد Pandey دارد می کشد ، اما او دستکش های خود را به سمت de Ville پایین می اندازد. او قادر به پاک کردن آن نیست. صاحبان این فرصت را می بینند و تک آهنگ را فشار می دهند.

4.2 فریم (0 راه اندازی)
پشت طول توپ خاموش است ، Pandei آن را به وسط پیش می برد اما تک ضربه را انکار می کند.

4.2 فریم (1 اجرا)
وسیع! روی پایش پایین ، پندی او را تنها می گذارد. وسیع.

4.1 فریم (4 اجرا)
چهار خوب بازی کرد و پست کرد! در اطراف وسط ، Pandey به خوبی از مچ دستان استفاده می کند و آنها را در وسط wicket برای حاشیه حرکت می دهد. سال 2000 برای Pandea در لیگ T20 هند می رود.
RCB در مقابل SRH: مسابقه 52: مانیش پندی با نتیجه 4 به کریس موریس ضربه زد!  طلوع آفتاب حیدرآباد 35/1 (4.1 تخم مرغ).  هدف: 121؛  PPP: 5.43

تغییر دیگری در بولینگ. کریس موریس به مرحله دوم بازگشت. فقط 4 از اولی. آیا او می تواند دستیابی به موفقیت در بنگلور ایجاد کند؟

3.6 فریم (1 اجرا)
یک توپ کوتاه در وسط ، Pandei آنها را به سمت یک توپ بلند می کشد تا ضربه را به انتهای بعدی برساند.

3.5 فریم (0 راه اندازی)
با تملق در وسط ، Pandey با این کار تا وسط منطقه کار می کند.

3.4 فریم (1 اجرا)
با سخاوت در وسط ، ساخا آن را به یک فوت مربع بر روی یک می کشد.

3.3 فریم (4 اجرا)
چهار جارو و جارو به زیبایی! پس از شنا ، ساخا به زانو در می آید و این را تا یک فوت مربع عمیق جارو می کند تا حد مجاز را تعیین کند.
RCB در مقابل SRH: مسابقه 52: وریفیدیمان ساها با نتیجه 4 بر واشنگتن سانارد غلبه کرد!  Sunrisers Hyderabad 29/1 (3.3 اوت).  هدف: 121؛  PPP: 5.58

3.2 فریم (0 راه اندازی)
توپ کوتاه به دور ، ساخا آن را به سمت جلد هل می دهد.

3.1 بیش (3 اجرا)
با معاشقه ، پاندی با مشت به درب درب شیرجه می زند و آدانا از وسط می دود و خوب تمیز می شود. سه اجرا برای Pandea.

2.6 فریم (0 راه اندازی)
کتک خورده بازگشت عالی به صائنی پس از اخراج در ساعت شش. به نظر می رسد ساخا با یک توپ خوب از بیرون نگران این مسئله است ، اما خفاش را فقط به هوا می بندد.

2.5 فریم (1 اجرا)
در طول خوب ، به نظر می رسد که پاندی روی آن کار می کند ، اما از لبه داخلی بیرون می آید و به لنت ها برخورد می کند و به سمت کنار می چرخد. یکی گرفته شده

2.4 فریم (6 اجرا)
شش! چه شگفت انگیز است! پاندی تاکنون چند شوت خوب بازی کرده است! پشت طول توپ خاموش است ، Pandey می چرخد ​​و آن را به یک پایه مربع عمیق برای یک جفت بزرگ می کشد.
RCB در مقابل SRH: مسابقه 52: شش!  مانیش پندی به ناودیپ ساینی ضربه می زند.  Sunrisers Hyderabad 21/1 (2.4 Ov).  هدف: 121؛  RRR: 5.77

2.3 فریم (0 راه اندازی)
چرخش و عبور! به نظر نمی رسد که یک توپ با طول مناسب در وسط داشته باشد ، اما Pandey به نظر می رسد که دارد می کشد ، اما او را کاملا از دست می دهد زیرا De Ville این توپ را متوقف می کند.

2.2 فریم (4 اجرا)
چهار شات شلیک یک شلیک! پشت طول زایمان در اطراف است ، Pandey بالای گزاف گویی می شود و آن را با بلند به نرده می زند.
RCB vs SRH: مسابقه 52: مانیش پندی به ناودیپ سائینی ضربه 4 زد!  طلوع آفتاب حیدرآباد 15/1 (2.2 تخم مرغ).  هدف: 121؛  RRR: 6

2.1 فریم (0 راه اندازی)
برای مدت طولانی ، پندی این را به جلد هل می دهد و بلافاصله تک آهنگ را انکار می کند.

فقط یکی از موریس. کولی توپ را به نائودیپ سائینی پاس می دهد که او برگردد.

1.6 فریم (1 اجرا)
یک توپ کوتاه در وسط ، Pandey این کار را برای منطقه بلند تسهیل می کند تا به انتهای بعدی ضربه بزند. پایان عالی برای بنگلور. آنها ویکت بزرگ وارنر را پوست سر می کنند.

1.5 فریم (0 راه اندازی)
شستشو در اطراف پا ، پاندی آن را به مرد روی پای مربع متصل می کند.

1.4 فریم (0 راه اندازی)
پرتاب شده به اطراف ، Pandey آن را به سمت جلد هدایت می کند.

1.3 فریم (0 راه اندازی)
Pandey با قایقرانی در اطراف ، این یکی را تنها می گذارد.

مانیش پندی در No. 3

1.2 فریم (0 راه اندازی)
وای! گرفتن! سوندار با بازگشت درخشان پس از زدن ضربه شش در گل اول! این Warner و Bangalore بسیار خطرناک را با لذت از بین می برد! یک توپ چاپلوس تر از وسط ، وارنر خودش را به شوت می اندازد و او آن را به وسط می برد و اودانا به خوبی از پس آن برمی آید. فقط دستیابی به موفقیت در بنگلور.
RCB در مقابل SRH: مسابقه 52: BUCKET!  David Warner c Isuru Udana b Washington Sundar 8 (5b، 0x4، 1x6).  طلوع آفتاب حیدرآباد 10/1 (1.2 تخم مرغ).  هدف: 121؛  RRR: 5.95

1.1 بیش (6 اجرا)
ششم! وارنر به ساندر به عنوان یک متعصب بزرگ تبریک می گوید! اولین نوبت هم! با تملق در وسط ، وارنر می چرخد ​​و این را برای وسط عمیق ویکت می کشد.
RCB در مقابل SRH: مسابقه 52: شش!  دیوید وارنر در واشنگتن سوندار ضرب می کند.  طلوع آفتاب حیدرآباد 10/0 (1.1 اوت).  هدف: 121؛  PPP: 5.89

چه کسی با توپ جدید شریک کریس موریس خواهد بود؟ آیا واشنگتن ساندر را زود خواهیم دید؟ بله ، ما وقتی توپ را به سوندار تحویل خواهیم داد.

0.6 بیشتر (0 راه اندازی)
به انتهای اول اشاره کنید. در بیرون کوتاه و پهن ، ساخا آن را خوب قطع می کند ، اما نتوانست فیلیپ را روی جلد شکست دهد ، که به سمت چپ شیرجه می زند و یک ایست خوب ایجاد می کند. فقط 4 مورد اول.

0.5 بیش از (1 اجرا)
کوتاه و دور ، وارنر آن را از طریق نقطه مشت می کند و به انتهای دیگر حرکت می کند.

0.4 بیش (0 راه اندازی)
طول توپ در خارج است ، او تنها می ماند.

0.3 بیش از (1 مایل)
تک آهنگ اکنون است و سخا نیز از آن بی خبر است. طول توپ در اطراف است ، او آن را به سمت پای مربع می کشد و کف آن را می گیرد.

0.2 بیش از (0 راه اندازی)
تقریبا خرد شده! ساخا به طور مستقیم در یک طول خوب به نظر می رسد که به پهلو خود ضربه بزند ، اما یک لبه داخلی ضخیم پیدا می کند که از کنار چوب های او عبور می کند و به یک پای نازک کوتاه می رسد.

0.1 بیشتر (1 اجرا)
وارنر هم کار می کند! بیرون کوتاه و مستقیم ، او آن را به یک پای عمیق مربع می کشد و به انتهای دیگر حرکت می کند.

0.1 بیشتر (1 اجرا)
وسیع! حیدرآباد با هزینه اضافی انجام می شود. طول توپ خارج از موریس است. وارنر اجازه می دهد. وسیع.

ما دوباره در تعقیب هستیم! تازه واردان حیدرآباد ، دیوید وارنر و ویدیمان ساخا از وسط بیرون می آیند. کریس موریس شروع به تجزیه و تحلیل توپ با بنگلور می کند. ما اینجا هستیم …

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]