میک شوماخر در فرمول یک عنوان F2 را از آن خود کرد


میک شوماخر ، پسر فرمول 1 ، مایکل شوماخر هفت بار قهرمان جهان ، یکشنبه عنوان قهرمانی فرمول 2 را کسب کرد. او علیرغم کسب هجدهم در آخرین مسابقه این فصل در بزرگراه بین المللی بحرین ، پیش از گرندپری بزرگ یکشنبه ، او 14 امتیاز بالاتر از نزدیکترین رقیب انگلیس ، کولوم هلوت ، که دهم شد ، عنوان را از آن خود کرد. بعد از اینکه شوماخر در اولین دور در اتومبیل خود “پرما” لاستیک را سوراخ کرد ، Jehan Daruval در این مسابقه پیروز شد.

بوق تجاری

شوماخر در تور خلال هلوت سوم شد و در آغاز جایگاه دوم را به دست آورد ، اما عقب نشینی کرد و پس از توقف پیت استار برای لاستیک های جدید باید بر این واقعیت حساب کند که دیگران از انگلیس جلوتر هستند.

هلوت که برای ذخیره برنامه تماس مجبور به کسب مقام دوم بود ، سقوط کرد و دهم شد.

شوماخر فصل را با 215 امتیاز و هلوت را با 201 به پایان رساند.

نیکیتا مازپین ، شریک آینده او در تیم Haas F1 سال بعد ، در مسابقات عنوان پنجم شد.

شوماخر گفت که کسب این عنوان به زمان نیاز دارد.

“من واقعاً نمی دانم که یک قهرمان هستم.

“اگر امروز مسابقه خوبی داشته باشیم خیلی بهتر خواهد بود. با این حال ، ما قهرمان هستیم و مردم این مسابقه را فراموش می کنند و اوقات خوب امسال را به یاد می آورند.”

روز چهارشنبه ، شوماخر گفت که رویای کودکی او با اعلام اینکه پدرش را در F1 دنبال خواهد کرد ، تحقق یافته است.

“خوشحالم که این مسئله حل شد – من سه سال است که به دنبال این آرزو هستم.”

شوماخر و مازپین جایگزین ترکیبی از رانندگان Haas با Ramen Grosjean می شوند که روز یکشنبه در یک جایزه بزرگ بحرین از آتش سوزی نجات یافت و کوین مگنوسن.

بالا رفته

شوماخر در این فصل در “فرمول 2” خوش درخشید و به 10 مقام بالای سکو رسید و در مسابقات مونزا و سوچی پیروز شد.

اگر در تمرین آزاد Haas در آستانه پایان مسابقه بزرگ جایزه بزرگ ابوظبی 2020 در 11 دسامبر شرکت کند ، قبل از شرکت در تست چند روز ، آنچه را که نیاز دارد در سطح نخبگان امتحان می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله