موفقیت ISL باعث الهام بخشیدن به سایر ورزش ها خواهد شد ، ترس از COVID: Sourav Ganguly – فوتبال را از بین خواهد برد

شروع فصل فوتبال در هند با زمینه های بیماری همه گیر COVID-19 رئیس سورکت گنگولی رئیس کریکت کشور را هیجان زده می کند ، که معتقد است ISL روان به طور قابل توجهی منجر به اخراج “ترس” از برگزاری رویدادهای مهم در سراسر کشور خواهد شد.

روز پنجشنبه ، گانگولا ، صاحب باشگاه فوتبال ATK Mohun Bagan ، امیدوار بود موفقیت سوپرلیگ هند (ISL) در حباب های زیستی در گوا الهام بخش ورزش های دیگر باشد.

اخیراً ، رئیس جمهور BCCI بر انجام موفقیت آمیز IPL در حباب بیولوژیکی در امارات متحده عربی نظارت کرده است.

“… این دلیل بزرگی برای تبدیل شدن به اولین ورزش زنده هند (پس از محاصره) است. این آغاز یک چیز خیلی خیلی خوب است ، زیرا زندگی باید به حالت عادی برگردد. ما باید به زندگی خود برگردیم و این ترس را ادامه دهیم. “گانگولی در یک جلسه زنده اینستاگرام برای پردازش رسمی ISL گفت.

وی افزود: “بیش از افراد تحت تأثیر قرار گرفته اند ، همچنین این ترس است كه مردم را تحت تأثیر قرار می دهد. “من نمی خواهم به آنجا بروم ، نمی خواهم با مردم دخالت کنم.” این خطرناک است ، خطرناک است. “کاپیتان سابق اضافه کرد:” من فکر می کنم یک فصل بسیار خوب ISL همه وب و تردیدها را از بین خواهد برد. “

گانگول ، که قبلاً اعلام کرده بود که BCP می خواهد فصل خانه خود را از اول ژانویه آغاز کند ، گفت موفقیت ISL باعث الهام بخشیدن به سایر ورزش های “قبلی” خواهد شد.

“این باعث الهام بخشیدن به بسیاری از ورزشهای دیگر می شود و من می گویم از جمله کریکت زیرا فصل داخلی ما در شرف شروع است. ما می خواهیم از سال جدید شروع کنیم.

وی گفت: “در واقع ما تیم های بسیار بیشتری داریم – 38 تیم در فصل داخلی ، اما این احساس امنیت را به ما القا می كند ، شما می دانید كه آیا ISL بدون سكس پیك ادامه می یابد و من مطمئن هستم كه این اتفاق می افتد زیرا حباب ایجاد شده است.” او

“بسیاری از ورزش ها از قبل وجود داشته اند. بسیاری از آنها نمی دانند که چگونه بر آنها تأثیر می گذارد ، زیرا تعداد در برخی از ایالت ها هنوز بسیار زیاد است “، گانگولی گفت.

بسیاری ، از جمله سونیل چتری ، کاپیتان فوتبال هند ، اعتراف کرده اند که ماندن برای مدت طولانی در بیوبل ها “کار آسانی نیست” ، اما گانگولی گفت که بازیکنان وقتی فشار مسابقات را خنک کنند خوب خواهند شد.

“دیدن IPL بسیار بسیار نزدیک ، بهترین چیز این است که آنها شروع به بازی کردن در بازی مورد علاقه خود می کنند. نشستن در خانه معنی ندارد. احمقانه بودن و شکستن حباب زیستی فایده ای ندارد زیرا این مسابقات کل مسابقات را به خطر می اندازد. “گانگولی گفت بسیاری از بازیکنان در IPL گفتند که نمی دانند حباب زیستی چقدر سخت است زیرا آنها هنوز درگیر بازی هستند.

“فشار برای برد و باخت وجود داشته است ، چالشی برای انجام کار خوب وجود دارد و بازیکنان نیز با همان چالش روبرو خواهند شد و خواهید دید که این زمان به زودی سپری خواهد شد.

“بهترین چیز برای آنها – آنها ورزشی را که بیشتر دوست دارند بازی می کنند و نمی تواند جایگزین آن شود.” با این حال ، گانگولا امیدوار بود که پس از آزمایش موفقیت آمیز واکسن های COVID-19 در سراسر جهان ، اوضاع به زودی بهبود یابد.

“من مطمئن هستم که واکسن دور نیست. ما واکسن را خیلی زود دریافت خواهیم کرد. و بهترین راه برای دور نگه داشتن این بیماری همه گیر این است که افسردگی ایجاد نکنید ، ناراحت نشوید ، حوصله ندارید ، ورزش است و فرصتی برای ورزش است.

بحث هفتمین دوره مسابقات این بود که وزنه برداران هند Mohun Bagan و شرق بنگال را اضافه کنیم تا به ترتیب پس از تصاحب ATK و Shree Cement Limited در آواتارهای جدید دیده شوند.

“آنها طرفداران تاریخ دارند. این فقط به افزایش ISL کمک می کند. فوتبال فقط از این طریق می تواند پیشرفت کند. “

گانگولا از زمان تأسیس در سال 2014 در ISL ، گفته است که برای 10 سال لیگ با محبوبیت کریکت مطابقت دارد.

“ما فوتبال را در یک کشور دیوانه و در کریکت ترویج کردیم. طی پنج سال گذشته شاهد محبوبیت بوده ایم. و در پنج سال آینده ما ISL را به سطح دیگری خواهیم برد. “وی در پاسخ به این سال که آیا محبوبیت فوتبال می تواند حتی با نیمی از آنچه که کریکت از آن لذت می برد مطابقت داشته باشد ، گفت:” 10 سال به آن فرصت دهید و من به شما می گویم که آنها از این حد عبور خواهند کرد . ISL بهترین اتفاقی است که برای فوتبال هند افتاده است. “گانگولی همچنین یادآوری کرد که قبل از روی آوردن به کریکت چقدر فوتبالیست خوبی بود.

“صادقانه می گویم واقعاً می توانم خوب بازی کنم. من یک ایده ابتدایی بازی در مورد نحوه توزیع روی دو بال ، نحوه پاس دادن از یک مدافع یا نحوه کنترل بازی داشتم. من تازه کار نبودم و همه را دوست داشتم. گانگولی گفت ، تنها قسمت دشوار مصدومیت بود. وی افزود که او به عنوان یک مهاجم کار خود را شروع کرد و سپس در مسابقات مدرسه ژسوئیت اینتر به عنوان هافبک بازی کرد.

ATK Mohun Bagan روز جمعه مسابقات را مقابل “کرالا بلاستر” آغاز می کند و در مسابقه بعدی در تاریخ 27 نوامبر آنها در اولین دربی این فصل که انتظار می رود با رقبا “SC East Bengal East” دیدار می کنند.