“مهارت خوب”: ویرات کوهلی جواب هری کین را می دهد و می گوید ممکن است او “حمله کننده” باشد که به RCB حمله می کند – کریکت

کاپیتان هند و سلطنت چلنجرها در بنگلور روز شنبه به هری کین ، ستاره تیم ملی انگلیس پاسخ داد و مهارت چوب زدن او را تحسین کرد. کین ، که یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر به حساب می آید ، روز جمعه فیلم خود را در توییتر به اشتراک گذاشت که در آن مهارت خود را در چوب زدن نشان داده است. در تیتر اصلی ، مهاجم تاتنهام از کوه پرسید که آیا فصل بعد جایی در تیم RCB دارد؟

“من حدس می زنم من یک مسابقه دارم که برنده T20 است. season مکان بعدی برایRCBTweets درIPL فصل آیندهimVkohli ؟؟ “، – او نوشت.

همچنین بخوانید: “بسیاری از اشتباهات ، بسیاری از دستگیری های از دست رفته” – هارباجان سینگ اشتباه هند را در اولین ODI توضیح می دهد

کهل در این ویدئو یک بازتوییت کرد و در پاسخ اظهار داشت که کین می تواند یکی از حمله کنندگان ضد حمله RCB باشد. “هاها ، مهارتهای خوب. شاید ما بتوانیم شما را به عنوان یک ضامن ضد حمله استفاده کنیم. »کوهل پاسخ داد.

در این ویدئو ، جو هارت ، دروازه بان انگلیس ، یک سالن بولینگ مقابل هری کین را مشاهده کرد که همچنان مسافت پیموده شده را بدست می آورد. کین تقریباً توسط ستاره دیگری از انگلیس ، دل الی گرفتار شد ، اما این صید آزاد شد و کین در مهمانی در یک ویدیو مشاهده شد.

RCB نیز به این فیلم پاسخ داد و تی شرت خود را به کین پیشنهاد داد. “جرسی نیست. 10 ، HKane را انجام خواهد داد ، “حق رای در توییتر نوشت.

در فصل فوتبال فعلی ، کین در 9 بازی لیگ برتر 7 گل برای باشگاه خود تاتنهام به ثمر رسانده و همچنین یک گل برای این باشگاه در لیگ اروپا به ثمر رسانده است. در حال حاضر ، تاتنهام کین با 20 امتیاز در رده نخست جدول لیگ برتر قرار دارد و این مهاجم پویا تاکنون مانند سایر فصل ها بازیکن اصلی باشگاه در فصل 21-2020 بوده است.

در همین حال ، تاتنهام یکشنبه این هفته در لیگ برتر با چلسی دیدار خواهد کرد ، تیمی که قول می دهد یک سارق است.