من ترانه هایی را نمی خوانم که با آنها ارتباط برقرار نکنم: Papon موسیقی است

سال 2020 زندگی بسیاری را از راه های خوب و بد تغییر داده است – از قفل کردن تا زندگی از دست دادن شغل تا کار در خانه. اما خواننده Papon از “آنچه با ویروس می گذرد” خجالت می کشد. وی می گوید: “همه گیری ما را متزلزل کرده ، ما را به تجدیدنظر در زندگی و کاهش سرعت زندگی سوق داده است. هرکسی که با بحران مالی روبرو شده مجبور است بداهه پردازی کند ، خوب تجدید نظر کند و مثبت بماند. ما باید یاد بگیریم که زندگی خود را دقیق تنظیم کنیم. ”

پاپون از انجام کارهای منزل که “دلتنگش” نشده بود لذت می برد و زندگی روستا را با فرزندانش احساس می کند. این خواننده که سه هفته در روستای گوآن بوده و قصد دارد تا سه ماه آینده در آنجا بماند ، می گوید: “من می خواهم بچه هایم از نزدیک طبیعت را بشناسند ، بنابراین ما ماهیگیری کردیم ، نشستیم و قدم زدیم.”

“من فکر می کنم تغییراتی در جهان وجود دارد و بسیاری از پیش بینی ها در مورد آینده وجود دارد. شگفت انگیز بود. من روی چیزهای اطرافم متمرکز شده ام ، بنابراین احساس خوبی دارم و موسیقی خوبی می سازم که انرژی خوبی را ساطع می کند و اثر موجی دارد. برای هرکدام از خودشان ، فقط خوب کار کنید و احساس خوبی داشته باشید. “

اگرچه در مورد شهر بالیوود صحبت می شود ، اما وقتی برخی از آنها در شبکه های اجتماعی دنبال کننده می خرند ، نوازندگان نیز جنجال ها را دنبال نمی کنند. “من هرگز اعداد را درک نکردم. تعداد بازدیدها مشخص می کند که آهنگ شما خوب است یا نه ، که من نمی فهمم. از من خواسته شده و می ترسم چند ترانه بخوانم ، زیرا ترانه هایی را نمی خوانم که احساس ارتباط با آنها نکنم. من می فهمم که چرا بعضی از افراد فشار می دهند و به دنبال کنندگان بیشتری نیاز دارند و دیگران این کار را نمی کنند. کاش به جای بازدید از Youtube ، به دنیای نوارها و کاست ها برمی گشتیم. بیشتر اینکه ، من صدای منحصر به فردی دارم ، گاهی اوقات درگیر می شوم و نمی توانم آهنگ های زیادی را بخوانم. احساس می کنم در این دنیا طراحی وجود دارد و شما باید آن را درک کنید و برای قدرتمندتر کردنش روی آن کار کنید. من با تمام عشق و احترام خوشحالم. ”