منچستر یونایتد تایید کرده است که مورد حمله سایبری قرار گرفته اند

منچستر یونایتد تایید کرده است که در یک عملیات “پیچیده” مورد حمله سایبری قرار گرفته است.© خبرگزاری فرانسه


منچستر یونایتد تأیید کرده است که در نتیجه یک عملیات “پیچیده” به آنها حمله سایبری شده است. روز جمعه ، این باشگاه بیانیه ای صادر کرد و تخلف را تأیید کرد. منچستر یونایتد همچنین گفت که سیستم IT این باشگاه بعداً این موضوع را تحت كنترل درآورد. یونایتد گفت: “منچستر یونایتد می تواند تأیید کند که این باشگاه از حمله سایبری به سیستم های ما جان سالم به در برده است. این باشگاه اقدام سریع برای جلوگیری از حمله انجام داده و در حال حاضر با مشاوران متخصص در حال تحقیق در مورد این حادثه و به حداقل رساندن اختلالات مداوم فناوری اطلاعات است.” بیانیه رسمی.

بوق تجاری

“علیرغم این واقعیت که این یک عملیات پیچیده توسط مجرمان سایبری سازمان یافته است ، این باشگاه پروتکل ها و رویه های گسترده ای را برای چنین اتفاقی در نظر گرفته است و ما برای این خطر تمرین کردیم. .

منچستر یونایتد همچنین تأیید کرد که وب سایت و برنامه تحت تأثیر حمله سایبری قرار نگرفته است و این باشگاه همچنین از نقض اطلاعات شخصی طرفداران و مشتریان خود بی اطلاع است.

کانال های رسانه ای کلوب ، از جمله وب سایت و برنامه ما ، تحت تأثیر قرار نمی گیرند و ما در حال حاضر از نقض اطلاعات شخصی مربوط به طرفداران و مشتریان خود بی اطلاع هستیم. برای میزبانی مسابقات در اولدترافورد ، به همه سیستم های مهم نیاز است. یونایتد در بیانیه ای اظهار داشت:

بالا رفته

منچستر یونایتد شروع سختی را در فصل 21-2020 لیگ برتر تجربه کرده و در حال حاضر در جایگاه چهاردهم قرار دارد و با هشت امتیاز عقب از لسترسیتی رهبر لیدر است.

باشگاه بعدی بعداً امروز در لیگ برتر برای وست بروم بازی خواهد کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله