منچستریونایتد و نیوکاسل پس از تساوی لیورپول در آستانه کسب رتبه چهار تیم برتر قرار دارند

منچستریونایتد و نیوکاسل پس از تساوی 1-1 لیورپول مقابل استون ویلا در آستانه صعود به لیگ قهرمانان فصل آینده هستند، در حالی که اورتون با وجود تساوی 1-1 دراماتیک مقابل “گرگ ها” در روز شنبه همچنان در خطر سقوط قرار دارد. برد 1-0 یونایتد در بورنموث، همراه با ناکامی لیورپول در شکست ویا، مردان اریک ده هاگ و نیوکاسل را در فاصله قابل توجهی از رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر قرار داد. یونایتد رده چهارمی و نیوکاسل رده سوم با سه امتیاز اختلاف با لیورپول رده پنجمی که تنها یک بازی پیش رو دارند، فاصله دارند.

نیوکاسل می تواند با تساوی یا پیروزی مقابل لستر در روز دوشنبه یا چلسی در 28 می جایگاه خود را قطعی کند.

یونایتد در روز پنج‌شنبه با چلسی و فولام در آخر هفته آینده به یک چهار تیم پر سود رسید.

بازی پایانی لیورپول در این فصل برابر ساوتهمپتون است که سقوط کرده است، اما اگرچه آنها تفاضل گل بهتری نسبت به یونایتد دارند، اما اگر امتیازات را به پایان برسانند، احتمالا باید به حضور در لیگ اروپا بسنده کنند.

در استادیوم ویتالیتی، یونایتد در دقیقه نهم پیش افتاد، زمانی که کازمیرو با یک ضربه دوچرخه آکروباتیک از فاصله نزدیک با سانتر کریستین اریکسن روبرو شد.

یونایتد در 134 بازی قبلی خود در لیگ شکست نخورده بود، زمانی که در نیمه اول برتری داشت و این روند قابل توجه همچنان ادامه داشت که آنها پس از استراحت ثابت نگه داشتند.

در آنفیلد، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از روی سکوها تماشای محرومیتش را پس از اظهارات اخیرش در مورد داور پل تیرنی، تماشا کرد.

ویا یک پنالتی را در دقیقه 22 به هدر داد، زمانی که اولی واتکینز پس از سرنگون شدن مهاجم توسط ابراهیما کوناته، توپ را به بیرون زد.

با وجود از دست دادن واتکینز، شاگردان اونای امری در دقیقه 27 با ضربه سر جاکوب رمزی از روی ارسال داگلاس لوئیز به برتری رسیدند.

روبرتو فیرمینو و جیمز میلنر که قرار است در پایان فصل لیورپول را ترک کنند، در آخرین مراحل با آنفیلد خداحافظی کردند.

و این فیرمینو مهاجم برزیلی بود که در وقت های تلف شده یک امتیاز را از فاصله نزدیک نجات داد.

درام اورتون

گل تساوی یرا مینا در آخرین نفس، امیدهای اورتون را برای دوری از دسته دوم برای اولین بار از سال 1954 تقویت کرد.

شاگردان شان دایچ در دقیقه 34 با ضربه آداما ترائوره ​​به هوانگ هی چان عقب افتادند و او از فاصله نزدیک توپ را وارد دروازه کرد.

9 دقیقه مانده به وقت های تلف شده، مینا برای اورتون گلزنی کرد تا تافی ها را ترک کند که در رده چهارم قرار دارند و دو امتیاز بالاتر از منطقه سقوط هستند.

لیدز رده سومی با پیروزی مقابل وستهام در روز یکشنبه از اورتون جلوتر خواهد رفت، در حالی که لستر رده سومی نیز با شکست نیوکاسل در روز دوشنبه از کنار دایچه عبور خواهد کرد.

فصل فراموش نشدنی تاتنهام با شکست خانگی 3-1 مقابل برنتفورد به پایین ترین سطح خود رسید.

شاگردان رایان میسون به لطف گل 28 لیگ برتر هری کین پیش افتادند، اما گل برایان امبوما و ضربه دیرهنگام یوان ویسا آنها را در رده هشتم قرار داد.

در هفته‌های پایانی فصل سخت تاتنهام، با نصب بنرهایی در خارج از ورزشگاه که انگشت خود را به سمت مالکان ENIC نشانه رفته‌اند، ناامیدی در هفته‌های پایانی فصل سخت برای تاتنهام افزایش یافته است.

یکی از بنرها با علامت پوند جایگزین “E” در شعار “ENIC OUT” شد، در حالی که بنر دیگری تصاویری از چند تن از مدیران جدا شده باشگاه، از جمله قربانیان این فصل آنتونیو کونته و کریستیانو استلینی را نشان می داد که آنها را “بی گناه” می خواند و ENIC نامیده می شد. “گناهکار”.

در نشانه دیگری از ترسی که مالکان تاتنهام احساس می کردند، هواداران در طول بازی بالن های سیاه رنگ را به داخل زمین پرتاب کردند، در حالی که دنیل لوی، رئیس هیئت مدیره به صورت سنگی در جعبه مدیران نشست.

فولام و کریستال پالاس در زمین کریون کوتیج به تساوی 2-2 دست یافتند.

آرسنال تلاش خواهد کرد تا جشن لیگ برتر را برای قهرمان منتخب منچسترسیتی در روز شنبه به تعویق بیندازد.

با شکست آرسنال مقابل ناتینگهام فارست، سیتی پنجمین عنوان قهرمانی را در شش فصل به دست آورد.

حتی اگر توپچی های رده دوم در ناتینگهام پیروز شوند، سیتی اگر یکشنبه چلسی را شکست دهد یا در دو بازی آخر هفته آینده خود برایتون یا برنتفورد را شکست دهد، همچنان سومین عنوان متوالی را به دست خواهد آورد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله