منچسترسیتی در قرعه کشی لیورپول برای خانم کوین دی بروین یک پنالتی پرداخت


هنگامی که لیورپول برای اولین بار در چهار فصل با تساوی 1-1 از ورزشگاه اتحاد فرار کرد ، منچسترسیتی یک پنالتی فراموش شده توسط کوین دی بروین را ترک کرد. با مردان پپ گواردیولا قبل از اینکه د بروین سه دقیقه قبل از وقفه نتواند از نقطه هدف را هدف قرار دهد. سهم امتیازات بین دو تیمی که طی سه فصل گذشته برای کسب عنوان قهرمانی همکاری کرده اند ، لیورپول را در جایگاه سوم تنها یک امتیاز از رده های بالاتر قرار می دهد ، در حالی که سیتی در 12 امین امتیاز 5 امتیاز دارد اما با یک بازی در دست

بوق تجاری

سیتی وقتی آخرین امتیازات در اولین بازی لیورپول به عنوان قهرمان انگلیس به مدت 30 سال در ماه جولای به دست آمد ، 4-0 پیروز شد و قرمزها با هدف اصلاحات کار را شروع کردند.

دیوگو جیوتو پس از شروع فوق العاده حرفه ای لیورپول ، از جمله هت تریک در تخریب لیگ قهرمانان آتالانتا در روز سه شنبه با نتیجه 5 بر 0 ، جایگاه خود را حفظ کرد.

با این حال ، یورگن کلوپ رابرت فیرمین را فدای مهاجم پرتغالی نکرد ، اما در عوض پنج نفر را نام برد ، از جمله صلاح و سادیو مانه.

رویکرد جسورانه اشکالات با شروع حباب دار بازدیدکنندگان نتیجه داد. ادرسون در دقیقه اول از خط خود شتافت و یوته را انكار كرد ، اما این بازیکن برزیلی در دقیقه 13 صلاح را از روی نقطه پنالتی به زمین زد و كایل واكر مانت را رد كرد.

با این وجود سیتی پس از عقب نشینی و چاله زدن در هافبک لیورپول از دو مردی که رویکرد هجومی کلوپ را در معرض دید قرار داد ، توانست جمع شود.

رحیم استرلینگ مجبور شد یک مربع کنار عیسی بگذارد و به دنبال گل نرود زیرا آلیسون بکر تیم ملی انگلیس را مسدود کرد.

اما عیسی نشان داد که چرا سیتی در بیشتر فصل یک مهاجم طبیعی را از دست داده است و او و سرخیو آگوئرو در دقیقه 31 با یک پایان خیره کننده از مصدومیت جدا شدند.

بازیکن برزیلی قبل از عبور از آلیسون ، هم تیمی بین المللی خود ، پاس ده بروین را برای ترنت الکساندر-آرنولد برگرداند.

وقتی د بروین یک ضربه کم به عرض یک سانتی متر زد ، حالا سیتی برتری داشت ، اما بلژیکی معمولاً درخشان لیورپول را درست قبل از وقفه رها کرد.

جو گومز پس از بازرسی VAR به دلیل دست زدن به محل مجازات شد. اما دی بروین اولین ضربه پنالتی خود را در چهار سال گذشته از دست داد ، وقتی که ضربه ای از کنار دروازه زد.

قهرمانان انگلیس تقریباً بلافاصله از این تاخیر استفاده کردند ، زیرا ادرسون مجبور شد در پست بعدی خود صرفه جویی کند تا الکساندر آرنولد را برای بازگرداندن برتری لیورپول انکار کند.

دوره دوم نتوانست مطابق با هیجان انگیز دوره اول باشد.

جیوتو در اوایل نیمه بار دیگر ادرسون را امتحان کرد ، اما این سیتی بود که کنترل بیشتر و اکتشافات بهتری را بدست آورد.

عیسی قبل از اینکه دی بروین ببیند یک بلند کننده دیگر از لبه جعبه پایین می آید ، موقعیت طلایی را هدایت کرد.

بالا رفته

سرانجام این اشکال “Firmino” ناشناخته را برای Xherdan Shaqiri از بین برد ، اما هنگامی که Alexander-Arnold مجبور به ترک مشکل گوساله شد “Liverpool” شکست خورد.

با این حال ، دفاع بی ادعای لیورپول که قبلاً از حضور مردانه خود در پشت ویرجیل ون دایک محروم شده بود ، نیم ساعت گذشته را با کمی مشکل اسکن کرده است تا لحظه ای از زندگی را اعلام کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله