مسی می گوید من از متهم شدن به همه چیز در بارسلونا – فوتبال – خسته شده ام

ناامید ، لیونل مسی گفت که پس از اینکه توسط عامل سابق آنتوان گریزمان متهم شد زندگی را برای مهاجم فرانسوی در لالیگا سخت می کند ، از سرزنش مشکلات بارسلونا خسته شده است.

اریک اولهاتس مسی را به کنترل بیش از حد باشگاه متهم کرد و گفت “تسلط بر وحشت” با ورود سال گذشته زندگی گریزمان را پیچیده کرده است.

مسی روز چهارشنبه هنگامی که خبرنگاران در فرودگاه از او استقبال کردند ، از یک کار بین المللی در آرژانتین به بارسلونا بازگشت.

به نقل از رسانه های اسپانیایی مسی: “واقعیت این است که من کمی از اینکه همیشه مشکل همه باشگاه ها هستم خسته شده ام.”

“بالاخره بعد از یک پرواز 15 ساعته ، مقامات مالیاتی منتظر من بودند. دیوانه است. “

پس از امضای یک سال قرارداد ، مسی سعی کرد نقطه بحث برانگیز را فعال کند تا “بارسلونا” را در خارج از فصل به طور رایگان ترک کند ، اما در نهایت تصمیم گرفت که بماند زیرا نمی خواست در دادگاه با این باشگاه روبرو شود.

لحظات پر دردسری در بارسلونا بود که بایرن مونیخ فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 8 بر 2 تیم اسپانیایی را تحقیر کرد. رئیس باشگاه جوزپ ماریا بارتومئو ماه گذشته پیش از رای عدم اعتماد استعفا داد.

در سال های اخیر ، مسی با مقامات مالیاتی اسپانیا نیز روبرو شده است.

در سال 2016 ، وی به دلیل کلاهبرداری از دولت اسپانیا به مبلغ 4.2 میلیون یورو بابت درآمد حاصل از حقوق تصویر ، به 21 ماه زندان محکوم شد و به پرداخت دو میلیون یورو جریمه نقدی محکوم شد.

با این حال ، این مرد 33 ساله پس از مبادله جریمه 250،000 یورویی هیچ مجازاتی را سپری نکرد ، همانطور که در اسپانیا ، متهمان بدون محکومیت قبلی می توانند تا دو سال مشروط شوند.