“مردم فکر می کنند بازی T20 من در حال سقوط است اما…”: ویرات کوهلی پس از رکورد IPL تن

Virat Kohli در حال فعالیت برای RCB در IPL 2023© BCCI

ویرات کوهلی که توسط یک صد IPL بی‌سابقه به دست آمد، به انتقاد از منتقدانش پرداخت که احساس می‌کردند او به عنوان یک ضربه‌زن T20 تقریباً تمام شده است و می‌گفتند او بهترین کریکت خود را در کوتاه‌ترین فرمت بازی می‌کند. کوهلی، که در اوورهای میانی ضربات و امتیاز او در برابر اسپین اغلب زیر سوال رفته است، اکنون صدها گل متوالی در برابر سان رایزرز حیدرآباد و گجرات تایتانز به ثمر رسانده است و او را در صدر فهرست قرن سازان در پول نقد قرار داده است. -لیگ غنی

کوهلی در طی یک مصاحبه کوتاه با دنیای BCCI گفت: “احساس خوبی داشتم. بسیاری از مردم فکر می کنند کریکت T20 من در حال سقوط است، من اصلا چنین احساسی ندارم. فکر می کنم دوباره بهترین کریکت T20 خود را بازی می کنم.” خوراک. پس از 61 توپ 101 او در بازی نهایی لیگ که باید برای RCB برنده شود، بیرون نیامد.

من فقط از خودم لذت می برم. به این ترتیب من کریکت T20 بازی می‌کنم، سعی می‌کنم به شکاف‌ها ضربه بزنم، مرزهای زیادی را بزنم و سپس زمانی که شرایط اجازه می‌دهد به مرزهای بزرگ نزدیک شوم.

«شما باید موقعیت‌ها را بخوانید و زمانی که موقعیت اقتضا می‌کند، در موقعیت مناسب قرار بگیرید. من با بازی‌ام در حال حاضر و نحوه ضربه زدنم واقعاً احساس خوبی دارم. (730 زخم).

کوهلی گفت که به خطر بارانی که بر سر مسابقه می آید فکر نکرده است.

در چنین شرایطی مهم است که در زمان حال بمانیم. من روی باران تمرکز نکردم، فقط روی کارهایی که باید برای تیم انجام می دادم تمرکز کردم.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله