مربی اینتر ، کونته از گرفتن بیسکویت – فوتبال امتناع می ورزد

آنتونیو کونته ، سرمربی اینترمیلان ، پیشنهادات مبنی بر اینکه تاکتیک های نادرست می تواند تیمش را از حضور در لیگ حذفی لیگ قهرمانان اروپا محروم کند ، رد کرد و چنین صحبت هایی را ناامیدکننده اعلام کرد. عصای کنته باید چهارشنبه در خانه در دیدار نهایی گروه B شاختار دونتسک را شکست دهد تا شانس کسب مقام اول را داشته باشد.

با این حال ، اگر “اینتر” برنده شود و “رئال” و “بوروسیا” از مونشن گلادباخ روز چهارشنبه یک بازی گروهی دیگر انجام دهند ، “رئال” و “بوروسیا” به جای آن عبور می کنند.

رسانه های ورزشی ایتالیا از تئوری های توطئه که به طرز عجیبی “کوکی” نامیده می شوند ، رونق می گیرند و کونته به ناچار از او می پرسد آیا نگران اتفاقاتی است که ممکن است در یک بازی دیگر بیفتد؟

وی به خبرنگاران گفت: “این لیگ قهرمانان است – ما در مورد باشگاه های بزرگ صحبت می كنیم ، نه در مورد مسابقه خود در پارک.” “من اصلاً برایم مهم نیست که در مادرید چه خواهد بود ، بگذارید در مورد مسابقات دیگر صحبت نکنیم.

“من امیدوارم که رسانه ها بیش از حد بر شایعات پوست کندن برای نتیجه سودمند متقابل تمرکز نکنند. شنیدن در مورد آن آزار دهنده است.

“همه گمانه زنی هاست:” اینتر “،” شاختار “،” رئال “و” بوروسیا “برای پیروزی در بازی های خود به میدان می روند.”

بروسیا با هشت امتیاز پیشتاز گروه است و رئال مادرید و شاختار با هفت امتیاز و اینتر با پنج امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

در هر صورت ، تساوی فقط در صورت پیروزی اینتر برای رئال مادرید و بوروسی مفید خواهد بود. اگر رئال مادرید و بروسیا به تساوی برسند ، و شاختار به تساوی برسد یا برنده شود ، اوکراینی ها با هم بازی خواهند کرد.

در ماه آگوست ، فصل گذشته اینتر در نیمه نهایی لیگ اروپا با نتیجه 5-0 شاختار را شکست داد ، اما در بازی قبلی گروه خود 0-0 بازی کرد.

کونته گفت: “آنها واقعا تیم خوبی هستند که مربی خوبی دارند.” “آنها روی توپ و بازیکنان فنی خوبی از جمله سرعت عمل می کنند.”

(نویسنده: برایان هومود ؛ ویراستار: کریستین خشم)