مداد F1 در رکورد 23 مسابقه برای سال 2021 ، شامل عربستان سعودی است

[ad_1]


“فرمول 1” چهره شجاعی را در برابر همه گیری ویروس کرونا قرار داده است و روز جمعه برنامه پیشنهادی را با ثبت 23 جایزه بزرگ برای فصل 2021 ، از جمله در عربستان سعودی اعلام کرد. رکورد قبلی مسابقه در این فصل 21 مسابقه بود. برای سال 2020 ، 22 مسابقه برنامه ریزی شده بود ، اما همه گیری آنها را به 17 مسابقه کاهش داد. این برنامه شامل چندین مجموعه از سه مسابقه در آخر هفته های متوالی است که می تواند تیم ها را گسترش دهد. کریستین هورنر ، سرپرست تیم ردبول گفت: “این یک کار بزرگ برای مکانیک ها است.”

بوق تجاری

این بازیکن انگلیسی گفت: “23 هفته در خانه است. وقتی به دو تیم احتیاج داریم در حال نزدیک شدن به نقطه اشباع هستیم.”

اگرچه رانندگان باید در هر مسابقه شرکت کنند ، اما تیم های دیگر نیز به فکر تعویض مکانیک هستند.

سیمون رابرتز ، رهبر تیم ویلیامز گفت: “ما امیدواریم که بتوانیم یک سیستم چرخش ایجاد کنیم تا کسی به همه مسابقات نرود.”

همکار وی در AlphaTauri ، فرانتس توست ، از نظر نظر تقریباً مشابه است ، در حالی كه گانتر اشتاینر از Haas مظنون است كه آخرین كلمه ویروس کرونا را دوباره به دست خواهد آورد.

اشتاینر گفت: “با یک بیماری همه گیر ، احتمال لغو مسابقه”.

“بیست و سه پزشک عمومی ، برای تیم ها دشوار خواهد بود. اگر این ادامه یابد ، ما باید به دنبال راه حل هایی مانند تعطیلات آخر هفته کوتاه تر باشیم.”

پزشکان عمومی دو روزه ، مانند مسابقه آخر هفته در ایمولا با یک تمرین رایگان صبح شنبه به جای سه بار جمعه و شنبه ، گزینه های پیشنهادی الکساندر آلبون ، راننده ردبول و مورد حمایت هورنر است.

این ورزش در حال حاضر به دلیل انتصاب یک پزشک عمومی در بحرین تحت نظارت دقیق است و احتمالاً افزودن عربستان سعودی باعث افزایش اختلاف نظر ناظران حقوق بشر خواهد شد.

در حالی که بیشتر مردم ترجیح می دادند روز جمعه بی اطلاعی کنند ، لوییس همیلتون ، قهرمان جهان ، از این ورزش به عنوان یک “پلت فرم قدرتمند برای شروع تغییر” صحبت کرد.

ماتیاس بینوتا ، رئیس فراری ، همچنین از “قدرت وحدت” و “تغییر” ورزش می تواند صحبت کند.

بالا رفته

هورنر گفت که برای “تصمیم گیری درست” به نهادهای حاکم F1 (مروج رسانه آزادی و فدراسیون بین المللی اتومبیل) اعتماد دارد.

وی گفت: “تصمیم آنها هرچه باشد ، ما آنجا خواهیم بود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]