محمد الننی در حالی که در مسابقات بین المللی جهش زیادی در امور لیگ برتر COVID-19 مشاهده شد ، آزمایش مثبت کرد


محمد الننی ، هافبک آرسنال و مصر نسبت به Covid-19 مثبت بوده است. در حال حاضر مورد علاقه باشگاه های لیگ برتر به دلیل خطر آسیب دیدگی بازیکنان اصلی نیست ، بعید به نظر می رسد که در آخرین دوره آزمایشات هفتگی در تاریخ 9-15 نوامبر ، حال و هوایی مانند Mikel Arceta’s آرسنال و دیگر سرانش بهبود یابد. نشان می دهد که لیگ برتر 161 مورد مثبت آلودگی به ویروس کرونا را از 1207 بازیکن و پرسنل اثبات شده برگردانده است

بوق تجاری

این در مقایسه با چهار مثبت از 1،646 آزمایش در هفته 2 تا 8 نوامبر و بالاترین سطح هفتگی قبلی با 10 مثبت است.

و اگرچه بازیکنانی که در آن زمان از وظایف بین المللی غایب بودند ، در آخرین اطلاعات لیگ برتر قرار نمی گرفتند ، اما اکنون ممکن است این نگرانی وجود داشته باشد که عواقب بازگشت بازیکنان از سفرهای طولانی منجر به افزایش امور شده است.

کسانی که از آزمون مثبت عبور کرده اند اکنون 10 روز خود را منزوی می کنند.

همانطور که مدتهاست در سیاست وجود دارد ، لیگ برتر از نام بردن از باشگاه ها یا افراد خودداری کرده است.

اما آلن ناظمی ، نماینده الننی ، در توئیتر خود نوشت: “Elneny Positive Cov19 به سرعت بهبود می یابد.”

در همین حال ، اتحادیه فوتبال مصر در یک پست فیس بوکی تایید کرد که الننی مطابق پروتکل های پزشکی منزوی شده است.

نتیجه Covid-19 وی تنها سه روز پس از اعلام اینکه محمد صلاح از لیورپول نیز هنگام انجام وظایف بین المللی در مصر آزمایش مثبتی را پشت سر گذاشته است ، به دست آمد.

EFA خاطرنشان کرد: “نتایج اسمیر پزشکی انجام شده توسط تیم ملی هنگام ورود به توگو برای همه به جز محمد الننی بازیکن آرسنال منفی بود که نتیجه آن بدون هیچ گونه علامتی مثبت به نظر می رسید.”

“بازیکن بلافاصله معرفی پروتکل پزشکی ویژه ای را برای افراد آلوده به Covid-19 آغاز کرد.”

تیم مصری بدون صلاح در اولین دیدار از دو بازی مقدماتی جام ملت های آفریقا 2021 بین دو کشور روز شنبه در قاهره با نتیجه 1 بر 0 پیروز شد.

در حال حاضر در این فصل ، صلاح در لیگ برتر هشت گل برای لیورپول به ثمر رسانده است.

اگر او را کنار بگذاریم ، این ضربه بزرگی به لیورپول ، قهرمان لیگ برتر خواهد بود که در ابتدای فصل هنگامی که وی آزمایش ویروس کرونا را نیز از دست داد ، از سادیو مانه مهاجم سنگال محروم شد ، اگرچه از آن زمان به تیم بازگشت.

یورگن کلوپ ، مدیر لیورپول پیش از این جو گومز ، مدافع خود را به دلیل آسیب دیدگی در تاندون زانو که هفته گذشته هنگام خدمت در انگلیس دریافت کرد ، از دست داده است.

بالا رفته

این باشگاه می گوید گومز احتمالاً برای چند ماه دور خواهد ماند.

و قرمزها پس از پاره شدن رباط های زانوی خود با جوردن پیکفورد ، دروازه بان اورتون ، در ماه گذشته هزینه محروم کردن ویرگیل ون دایک از مدافع اصلی تیم را متوقف کردند.

مباحث ذکر شده در این مقاله