مارکوس راشفورد مزایای جدید انگلیس در وعده های غذایی رایگان مدرسه را مسلح کرده است


دولت انگلیس روز یکشنبه مجدداً به کمپین صوتی مارکوس راشفورد ستاره منچستر یونایتد رفت و قول داد که در تعطیلات کریسمس مبتلا به ویروس کرونا و غیره به کودکان فقیر وعده های غذایی رایگان بدهد. پس از یک وارونه در تعطیلات تابستانی ، دولت از تمدید طرح برای دوره تعطیلات خودداری کرد و نخست وزیر بوریس جانسون روز شنبه با راشفورد تماس گرفت تا وی را از تعهدات جدید هزینه ها مطلع کند.

بوق تجاری

این مهاجم 23 ساله پس از بازی 3-1 در منچستر یونایتد در لیگ برتر مقابل اورتون ، این تماس را دریافت کرد.

در بیانیه ای ، راشفورد گفت: “من برای درک بهتر طرح پیشنهادی صحبت های خوبی با نخست وزیر داشتم و از اقدامات انجام شده برای مقابله با فقر غذایی کودکان در انگلیس بسیار استقبال می کنم.”

این فوتبالیست ، که فقیر شد ، گفت که او “بسیار افتخار” می کند به کسانی که برای مبارزات انتخاباتی خود در شبکه های اجتماعی دور هم جمع شدند و قول داد “برای بقیه زندگی خود بجنگد” تا گرسنگی کودکان در انگلیس پایان یابد.

راشفورد ماه گذشته با قدردانی از مبارزات بسیار تحسین شده خود ، در آخرین لیست جوایز ملکه الیزابت دوم در فرمان امپراتوری بریتانیا (MBE) قرار گرفت و او با افتخار از این عنوان در خوراک توییتر خود استفاده کرد.

عواقب اقتصادی شیوع ویروس خانواده های انگلیسی بیشتری را به فقر سوق می دهد و بسیاری از افراد توانایی تهیه وسایل ضروری مانند غذا و گرمایش را ندارند.

کودکان فقیر در طول مدرسه وعده های غذایی رایگان دریافت می کنند ، اما در تعطیلات اینگونه نیست. دولت در مقابل صدور کوپن غذا برای پرداخت به خانواده های آنها مقاومت کرده است و ترجیح می دهد از طریق سیستم مزایای وسیع تری حمایت کند.

اما مبارزات انتخاباتی راشفورد ، خصوصاً با شروع کریسمس ، از بسیاری آغاز شده است و دولت با عناوین منظمی روبرو می شود که آن را به بی مهری متهم می کنند.

بالا رفته

ترزا كافی ، وزیر كار و بازنشستگی ، اعلام كرد 170 میلیون پوند جدید (225 میلیون دلار) برای طرح حمایت از خانواده زمستانی برای كریسمس پرداخت می شود و تعطیلات عید پاک ، تابستان و كریسمس در سال 2021 را پوشش می دهد.

وی گفت: “ما می خواهیم اطمینان حاصل كنیم كه افراد آسیب پذیر در طول این مدت دشوار احساس مراقبت می كنند و مهمتر از همه ، هیچ کس نباید اعتصاب غذا كند و یا نتواند قبض های خود را در زمستان پرداخت كند.”

مباحث ذکر شده در این مقاله