لیگ ملت های یوفا: اسپانیا برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها شکست تاریخی را به آلمان تحمیل کرد


روز سه شنبه ، اسپانیا که با پیروزی خیره کننده 6-0 در سویل ، آنها را به نیمه نهایی لیگ ملت ها رساند ، بدترین شکست را در 89 سال گذشته به آلمان تحمیل کرد. آلمان آنقدر شکست نخورد که در یک بازی دوستانه در سال 1931 به اتریش با همان نتیجه باخت. تونی کروس ، هافبک آلمانی گفت: “این درد می کند.” “تیم اسپانیا در هر نوبت به ما نشان داد که چگونه کار انجام شده است – با توپ و بدون آن.” سرژ گنابری افزود: “هیچ بهانه ای وجود ندارد. اکنون ما می دانیم که کجا هستیم.”

بوق تجاری

اسپانیا به اندازه آلمان در سویل عالی بود ، جایی که فران تورس با یک هت تریک درخشان توانست اعتبار خود را به عنوان یکی از جذاب ترین چشم اندازهای فوتبال حفظ کند.

آلوارو مارات و رودری نیز هدف قرار گرفتند تا حتی قبل از وقفه نتیجه را 3-0 کنند و در حالی که سرخیو راموس با همسترینگ حرکت کرد ، آلمان نتوانست موج را متوقف کند.

در عوض ، تورس دو بازی دیگر را به دست آورد و میکل اوجارزابال یک ششم دیرهنگام اضافه کرد تا دومین شکست سنگین در آلمان را به پایان برساند ، که تنها بدترین شکست با شکست 9-0 توسط آماتورهای انگلیسی در سال 1909 بود.

یواخیم لو در سال 2014 پیروزی آلمان در جام جهانی را تماشا کرد ، اما پس از 14 سال حکومت ، حتی پس از چنین تحقیرهایی تحت فشار جدی قرار خواهد گرفت.

لاو گفت: “شبی بود که ما کار خوبی انجام ندادیم.” “ما در هر نبرد مهمی شکست خوردیم.”

لئو در پاسخ به این سال که آیا خطری برای کار دارد ، گفت: “من به بازیکنان اعتماد دارم. این تیم جوانی است. من نگران کارم نیستم.”

– شورش های “پایان” در اسپانیا –

و هنوز هم ، همانطور که نتیجه آن آغاز یک دوره درون نگری در آلمان است ، اسپانیا سرانجام عملکردی را به رهبری لوئیس انریکه نشان داد تا به آنها امیدوار شود تا در مسابقات قهرمانی اروپا تابستان سال آینده به رقبای واقعی تبدیل شوند.

آنها در فینال چهار لیگ کشورها که در اکتبر سال آینده برگزار می شود به فرانسه می پیوندند.

لوئیز انریکه گفت: “این یکی از بهترین و کاملترین مسابقات تیم ملی اسپانیا بود.”

راموس در آستانه هفته های حساس برای او برای معالجه در رئال مادرید باز خواهد گشت. سرجیو کانالس ، هافبک رئال بتیس نیز با مشکل همسترینگ کنار رفته است.

لوئیز انریکه گفت: “این خسارت جزئی است و امیدوارم کوتاه مدت باشد.”

آلمان در نیمه اول پشتیبانی پیدا نکرد ، رویکرد انفعالی آنها کاملاً در تهاجم ، شدت و سرعت اسپانیا بود.

اما حریف به طرز شگفت انگیزی سرراست بود ، موراتا با ضربه ایستگاهی کاملاً نامناسب در گنابرا از کنار دروازه به کرنر رفت.

تورس هنگامی که یک شوت زد از جناح راست ویران شد و سپس از کنار مارات عبور کرد تا ضربه بزند ، اما مهاجم به اشتباه آفساید کرد. شوت دیگر توسط تورس توسط ربات سمت راست مانوئل نوئر دفع شد.

اما روزنه ها ادامه یافت و آلمان تسلیم شد. دانی اولما یک پاس برای کوک به تیر افقی ارسال کرد و تورس روی تیرک مستقر شد و توپ را به گوشه بالا زد.

ضربه سر درخشان رودری سه بار او را به شکست واگذار کرد و اگر آسیب دیدگی راماس می توانست راهی برای بازگشت به آلمان فراهم کند ، در عوض اسپانیا آشوب ایجاد کرد.

اولما می توانست قبل از اینكه تورس این كار را انجام دهد ، این چهار ضد حمله ضدحمله است كه با نفوذ خوزه لوئیس گای و ایجاد یك میدان برای مهاجم به پایان می رسد.

ماراتا برای یک سانترال دیگر از گای غیرقابل دسترسی بود و حرکت جنجالی اسپانیا یک گل به ثمر رساند ، اما تورس پس از عکس العمل کوک ، از دروازه دور شد.

بالا رفته

هنگامی که تورس هت تریک کرد و پنجمین گل اسپانیا را بست ، هیجان برای آلمان همچنان 19 دقیقه باقی ماند.

فقط یک گل دیگر وجود داشت – اوجارزبال یک حرکت مسطح دیگر اسپانیایی را در محوطه جریمه به پایان رساند و سرانجام به خجالت آلمان پایان داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله