لیگ قهرمانان اروپا: یوونتوس بدون ضربه کریستیانو رونالدو لیونل مسی را به بارسلونا برد

[ad_1]


کریستیانو رونالدو درگیری لیگ قهرمانان اروپا “یوونتوس” با لیونل مسی “بارسلونا” را از دست داد ، دو هفته پس از آزمایش مثبت برای حضور ویروس کرونا ، غول های ایتالیا در غیاب او چهارشنبه در خانه با نتیجه 2-0 شکست خوردند. مسی 33 ساله باعث شد تا عثمان دمبله یک چهارم ساعت بعد در تورین بارسا را ​​پیش اندازد و در وقت استراحت یک ثانیه از نقطه پنالتی اضافه کند. سه گل آلوارو مارات در آفساید یوونتوس منتقل شد که 5 دقیقه آخر هر نفر را پس از اخراج مریش دمیرال برای کارت زرد دوم از دست داد.

بوق تجاری

“بارسلونا” پس از دو بازی با “یوونتوس” با سه امتیاز با شش امتیاز در گروه G قرار دارد. جشن معکوس در کمپ نو در 8 دسامبر برگزار می شود.

رونالد کومان ، مربی بارسلونا گفت: “این بهترین بازی فصل ما بود.”

“این یک پیروزی بزرگ در برابر یک طرف مهم اروپایی است و ما توانستیم فوتبالی را که سعی در تحمیل آن داریم بازی کنیم.

“من از بازی و شخصیتی که تیم نشان می دهد بسیار خوشحالم ، این یک پیروزی بزرگ است.”

این اولین شکست سرمربی جدید “یوونتوس” آندره پیرلو بود که آخرین بازی او به عنوان بازیکن غول تورینی در فینال لیگ قهرمانان 2015 برابر “بارسلونا” شکست خورد.

پیرلو گفت: “ما می دانستیم که بازی سختی خواهد بود ، آنها بیشتر از جاده جلوتر می روند ، آنها بازیکنانی دارند که تجربه بیشتری در این بازی ها دارند و ما در دست ساخت هستیم.”

“ما باید رشد کنیم. امیدوارم بازیکنان دیگر به زودی برگردند.

“من تصمیم دیگری ندارم ، کسانی که بازی می کنند باید 90 دقیقه بمانند ، بنابراین وقتی مسابقات نزدیک است سخت است.”

رونالدو 35 ساله ، بهترین گلزن تاریخ مسابقات با 130 گل ، عصبانی شد و بازی را از دست داد.

فوق ستاره پرتغالی برای شرکت در ششمین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل مسی آرژانتین مجبور بود منهای 24 ساعت قبل از بازی را تجربه کند.

آنها از زمانی که صاحب پنج بار توپ سبز ، رئال مادرید را در یوونتوس در سال 2018 ترک کرد ، با یکدیگر روبرو نشده اند.

چند ساعت قبل از شروع ، رونالدو عکسی را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن اظهار داشت: “من احساس خوبی و سلامتی دارم! فورزا یووه! # فینوآلافین.”

وی با اضافه کردن نظر برای 241 میلیون فالوئر اینستاگرام خود در آزمایشات اسمیر استفاده شده برای شناسایی ویروس ، وی گفت: “PCR BUL است.”

او بعداً پست را پاک کرد.

رونالدو سپس ویدئویی را منتشر کرد که در آن پیراهن یوونتوس را که در یک ورزشگاه خانگی روی تردمیل می دوید ، پوشید و قبل از بالا آوردن انگشت شست خود در یک جشن منظم سر پرید و برای شرکایش آرزوی موفقیت کرد.

رونالدو برای اولین بار در 13 اکتبر در جریان بازی با پرتغال از نظر Covid-19 مثبت شد و از زمان بازگشت به ایتالیا در انزوا بود.

گفته می شود که وی 18 بار در این آزمون موفق شده است.

این باخت می توانست برای یوونتوس سخت تر باشد ، زیرا تیم کومان که تحت فشار بود پس از شکست 3: 1 “رئال” در آخر هفته پس از شکست “ختافه” با نتیجه 1 بر 0 ، به نتیجه رسید.

روز سه شنبه ، جوزپ ماریا بارتومئو ، رئیس جمهور بارسلونا نیز پس از افزایش فشار از طرفداران و تخریب مردم با مسی ، صاحب شش بار توپ سبز ، به همراه هیئت مدیره خود استعفا داد.

سرخیو روبرتو مدافع تیم ملی گفت: “بعد از شکست از رئال مادرید ، مهم بود که خوب شروع کنیم.”

“ما بسیار هیجان زده هستیم ، اختلاف فقط دو گل است ، اما می توانست خیلی بیشتر باشد. ما تسلط داشتیم ، موقعیت هایی ایجاد کردیم.”

“بارسلونا” با سه موقعیت زودهنگام به تمام سیلندرها شلیک کرد.

لئوناردو بونوچی توسط مسی تعطیل شد و ووچک سچسنی اعتصاب میرالم پیانیچ و آنتوان گریزمان ، هافبک های سابق یوونتوس را انجام داد.

دستیابی به موفقیت زمانی اتفاق افتاد که مسی یک توپ عالی را برای دمبله به توپ زد ، او قبل از برخورد شوت از راه دور فدریکو کیزا به دو مدافع برخورد کرد و از بالای سر Szczesny غلتید.

ماراتا بلافاصله پس از ثبت گل VAR در آفساید توپ را درون دروازه نگه داشت و مسی در دقیقه 23 به دلیل فشار گریزمان توپ را ارسال کرد.

بالا رفته

ماراتا روی صلیب خوان کوادرادو قلاب کرد تا نیم ساعت بعد به خانه برگشت اما دوباره خودش را در آفساید یافت. بازبینی VAR برای سومین بار در 55 دقیقه او را رد کرد.

یوونتوس در آخرین دقایق اخراج دیمیرال را دید و مسی پس از خطای فدریکو برناردسکی برابر آنسو فاتی برای 117 امین گل خود در لیگ قهرمانان ، پیروزی را از روی نقطه زمین ثبت کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]