لیگ قهرمانان اروپا: هانسی فلیک ، مدیر بایرن ، پس از پیروزی مقابل سالزبورگ ، از دروازه بان کلاس جهانی مانوئل نویر تمجید کرد

لیگ قهرمانان: مدیر

هانسی فلیک با تمجید از مانوئل نویر گفت که دومی “دروازه بان کلاس جهانی” است.© خبرگزاری فرانسه


هانی فلیک ، رئیس “بایرن” مونیخ پس از پیروزی مقابل “سالزبورگ” با تمجید از مانوئل نویر ، گفت که آخرین “دروازه بان کلاس جهانی”. روز پنجشنبه ، بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا مقابل سالزبورگ به پیروزی مقابل بلاروس دست یافت. به نقل از وب سایت رسمی باشگاه فلیک ، “هدف ما این بود که امروز مرحله گروهی را به پایان برسانیم. اما ما زندگی را برای ما دشوار کردیم زیرا به راحتی در نیمه اول گلهای زیادی زدیم.”

بوق تجاری

وی افزود: “در نیمه دوم بهتر بود و حتی پس از ارسال نیز مشکلی نداشتیم. خوشحالم – بازی چهارم ، پیروزی چهارم ، از عملکرد امروزم بسیار راضی هستم و فقط یک دروازه بان کلاس جهانی پشت سر خود داریم.”

در طول مسابقه ، رابرت لواندوفسکی کمی قبل از وقفه بایرن مونیخ را به بیرون آورد. در نیمه دوم ، کینگزلی کومان و لروی سانه هر کدام یک گل به ثمر رساندند که بایرن مونیخ یک پیروزی را ثبت کرد.

بالا رفته

با تأمل درمورد بازی ، نویر گفت که در نیمه دوم تیمش مجبور بودند “قبلش را بالا ببرند”.

“مهمترین چیز برای من این است که ما در این بازی پیروز شدیم – برای چهارمین بار متوالی این کار را در لیگ قهرمانان انجام دادیم. این واقعیت که ما برندگان گروه هستیم – گام روشنی در مسیر درست است. ما باید نیمه دوم را افزایش دهیم ، ما می خواستیم آن را به پایان برسانیم وی گفت: “ما امروز مقابل تیم قدرتمندی از سالزبورگ بازی كردیم و شرایطی مانند وردربرمن همیشه می تواند اتفاق بیفتد. خط دفاعی همیشه می خواهد ورق ها را تمیز نگه دارد ، اما این همیشه ممكن نیست.”

مباحث ذکر شده در این مقاله