لیگ قهرمانان اروپا: بوروسیا دورتموند پشت زنیت پینسک

[ad_1]


جادون سانچو و ارلینگ براوت هلند برای گل سرخ “بوروسیا” از گل های دورتموند متاسفند روز چهارشنبه ، زمانی که تیم آلمانی در تلاش برای پیروزی برابر “زنیت” از سن پترزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-0 در یک بازی حتی توسط رئیس خود شناخته شده بود ” تاریخ “. اعتصاب 77 دقیقه ای سانچو و اعتصاب اولاند در زمان توقف تصمیم گرفتند بازی سخت دیگری را به سود دورتموند رقم بزنند و سه امتیاز اول را در شرکت F به آنها بدهند. “امروز سخت بود. ما اهداف زیادی داشتیم و باید صبور بود و وقت خود را می گرفتیم.” گفت Haaland Sky.

بوق تجاری

وی افزود: “ما می دانستیم كه احتمال وجود دارد و در آخر این سه نكته بسیار مهم است.”

تیم بوندس لیگا که هفته گذشته در دیدار افتتاحیه مقابل لاتزیو با نتیجه 3 بر 1 شکست نخورد ، برای کسب سه امتیاز تحت فشار بود.

مایکل زورک ، مدیر ورزشی دورتموند ، با بیان اینکه این بازی “در تاریخ نخواهد ماند” گفت: “بعد از بازی در لاتزیو ، ما نیاز به پیروزی داشتیم و شما دیدید که فشارهای زیادی وجود دارد. این بسیار راحت است.”

دورتموند پس از انجام بازی های اخیر در مقابل چند صد هوادار ، روز چهارشنبه پس از تصمیم روز گذشته مقامات بهداشت محلی و منطقه ای با توجه به افزایش تعداد ویروس های کرونا مجبور شد درهای ورزشگاه های خود را کاملا ببندد.

در حالی که باران شدید در حوضه 80 هزار نفری صندلی شنیده می شد ، شاگردان لوسین فاور بدون پاداش در برابر دفاع دفاعی روسیه کار کردند.

به دلیل “زنیت” برای بیکار ماندن ، دورتموند فضای کافی پیش رو نداشت و حملات آنها در باشگاه پاس کوتاه مدت بارها تسریع می شد.

ماتس هملز ، مدافع میانی کهنه کار ، در نیمه اول نیمه اول مقابل پارک خالی سیگنال-ایدونا فریاد زد: “بچه ها ، خیلی سخت است.”

قبل از وقت استراحت ، سانچو یک فرصت نیمه کاره ترتیب داد ، اما نه مارک رویس و نه هلند نتوانستند توپ را از کنار میخائیل کرژاکوف عبور دهند.

Reus در ابتدای نیمه دوم به تیر دروازه برخورد کرد و کرژاکوف در دقیقه 66 با داهود مبارزه کرد.

سرانجام یازده دقیقه بعد میزبانان پاداش دریافت کردند که تورگن هازارد توسط ویاچسلاو کاراواف کنار گذاشته شد.

بالا رفته

سانچو ، که بخاطر نمایش های اخیرش با انتقاد رسانه ها روبرو شده است ، از فاصله 12 متری هیچ اشتباهی نکرد ، توپ را به سرعت به گوشه پایین مقابل “دیوار زرد” معروف اما اکنون متروک فشار داد

هالند سه لحظه را در هنگام توقف ثبت کرد و به یک ضربه سر جود بلینگهام چسبید و توپ را زیر کرژاکوف حفاری کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]