لیگ قهرمانان اروپا: آلوارو ماراتا بریس یوونتوس را به پیروزی آسان مقابل فرنسواروس هدایت می کند


وقتی کریستیانو رونالدو برای اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در لیگ قهرمانان اروپا از کوراناویروس بازگشت ، یک ضربه دو ضرب Another دیگر آلوارو موراتا را به پیروزی 4-1 برابر فرنسواروش مجارستان سوق داد. اسپانیایی در هر نیمه ضربه زد و حرکت مضاعف خود مقابل کی یف “دینامو” را در افتتاحیه گروه G تکرار کرد ، خروج ناموفق پاول دیبالا و گل به خودی لاشا دوالی ، که باعث ضعف “یوونتوس” در میزبان بوداپست شد. موراتا گفت: “من احساس خوبی دارم ، هر آنچه در اینجا در یووه نیاز دارم را دارم.”

بوق تجاری

وی گفت: “تمام آنچه که من در کار خود تجربه کرده ام ، چه خوب و چه بد ، به من کمک کرده تا بازیکن بهتری شوم.”

در زیر باران شدید ، یوونتوس در هفت دقیقه دروازه خود را باز کرد که لئوناردو بونوچی مدافعان خانه را تقسیم کرد و خوان کوادرادو را به سمت راست فرستاد.

یک کلمبیایی پر جنب و جوش با یک ضربه کم از دروازه دروازه بان مشت زد تا مهاجم موراتا از فاصله نزدیک به خانه شوت کند.

با پشتیبانی بیش از 20،000 هوادار خونه به خونه در ورزشگاه بزرگ پوشکاش آرنا ، فرنسواراس به دهانه دروازه پاسخ داد ، اما چندین موقعیت را برای تساوی نیمه بازی از دست داد.

Tokmak Nguyen ساکن خطرناک نروژی در موقعیتی کاملاً مناسب به انفجار نزدیک شد.

با نزدیک شدن به وقت استراحت ، شاگردان آندره پیرلو مجبور شدند دو بار بروند ، اما ماراتا ، به وضوح به سمت دروازه ، تصمیم گرفت اخراج رونالدو را که تلاش او توسط میها بلاژیچ ، مهاجم مانع شد ، انجام دهد.

رونالدو که بدون امتیاز تلاش زیادی کرد ، 19 روز پس از آزمون در موقعیت کوید بود ، در پرتغال وظایف بین المللی را انجام می داد ، چهار بازی را از دست داد و یکشنبه گذشته به سری A بازگشت.

کاپیتان پرتغالی می توانست ده دقیقه بعد از وقفه برتری خود را افزایش دهد و یک لغزش از دفاع دریافت کند ، اما آن را به درون دروازه بکشاند.

در ساعتی که رونالدو به یک تهیه کننده تبدیل شد ، مشخص شد که صلیب او در سمت راست به جای وستون مک کنا خارجی است تا به ماراتا برود ، جایی که برای عبور از دنیز دیبوش درمانده جایی پایین داشت.

شب این فوتبالیست مجارستانی در دقیقه 72 وقتی احساس کرد که پاس برگشت ، که باعث شد دیبالا روشن شود و پیروزی تیم ایتالیایی را ثبت کند ، بدتر شد.

ده دقیقه بعد ، آرژانتینی از پشت به یک فرار دیگر حمله کرد و تیم ملی گرجستان دوالی را تحت فشار قرار داد تا آن را به گل خود تبدیل کند.

فرانک بولی به جلو از ساحل عاج تسلیم جنگ شد اما مجارهای کم تجربه در آستانه سوت پایان بازی.

پیرلو گفت: “ما از نتیجه راضی هستیم اما می توانستیم خیلی بهتر بازی کنیم.”

وی گفت: “ما اشتباهات زیادی مرتكب شدیم ، شاید به این دلیل كه وقتی نتیجه قبلاً حتمی بود كمی آرام گرفتیم. ما از پیروزی خوشحالیم اما هنوز هم باید پیشرفت كنیم.”

جورجیو کیه لینی ، کاپیتان یوونتوس ، که پس از آسیب دیدگی در مفصل ران به دفاع بازگشت ، گفت: “بازی ها فقط در صورت آسان می شوند.”

مدافع پیشکسوت گفت: “در نیمه اول با مالکیت توپ کمی کند بودیم ، در نیمه دوم سرعت را بالا بردیم و موفق شدیم یک پیروزی مهم دیگر را بدست آوریم.”

بالا رفته

یوونتوس که در دو فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است ، پس از سه بازی اکنون با شش امتیاز با 9 امتیاز از رهبران گروه “بارسلونا” عقب است.

بازی بعدی بیانكانری ها بازی برگشت مقابل فرنواروس در تورین در 24 نوامبر است.

مباحث ذکر شده در این مقاله