لیگ بزرگ باش: آزمایش مجیب اور رحمان برای ویروس کرونا مثبت است

لیگ بزرگ باش: آزمایش مجیب اور رحمان برای ویروس کرونا مثبت است

مجیب اور رحمان آزمایش مثبتی برای COVID-19 دارد.© خبرگزاری فرانسه


این باشگاه جمعه اعلام کرد ، بریزبن هیث مجیب اور رحمان ، چرخنده و سرباز وظیفه بین المللی افغانستان پس از آزمایشات مثبت در حین قرنطینه در هتلی در کوئینزلند ، در حال بهبودی از بیماری COVID-19 است. چرخنده اتومبیل هفته گذشته خانه خود را در کابل ترک کرد ، اما علائم آن را در قرنطینه اجباری خود در این هفته گزارش کرد. مجیب تحت مراقبت وزارت بهداشت کوئینزلند باقی خواهد ماند تا زمانی که به او ارتباط داغی برای مسابقات لیگ بزرگ باش (BBL) آینده داده شود.

بوق تجاری

تری سوینسون ، مدیر عامل کریکت کوئینزلند گفت که سلامت مجیب بیشترین توجه را به مسائل مربوط به کنترل کیفیت و گرمای بریزبن دارد.

به نقل از وب سایت بریزبن هیت ، سوونسون گفت: “ما با مقامات مناسب همکاری خواهیم کرد تا از رقابت و رفاه مناسب بازیکن اطمینان حاصل کنیم. او مرد جوانی است که دور از خانه است و ما او را دنبال خواهیم کرد.”

“بریزبن هیث” دوباره “مجیب” را برای دهمین دوره BBL امضا کرد.

وی گفت: “سلامتی و ایمنی بازیکنان ، کارکنان و عموم مردم مهمترین اولویت ما در این فصل است. هم مجیب و هم بریزبن هیت از پشتیبانی کامل برخوردار هستند و ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که کلیه پروتکل های دولت کوئینزلند با بازیابی مجدداً دنبال می شوند.” آلیستر دابسون ، رئیس بخش بزرگ لیگ نقدی در استرالیا برای کریکت.

بالا رفته

در فصل دهم BBL که از 10 دسامبر آغاز می شود ، آخرین روز از فصل عادی در تاریخ 26 ژانویه برگزار می شود و یک تقسیم سه گانه بین SCG (یک بازی) و MCG (دو مسابقه) خواهد داشت.

سری نهایی پنج مسابقه از 29 ژانویه آغاز می شود. فینال برای 6 فوریه برنامه ریزی شده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله