لیگ برتر: وقتی اورتون فولام را برد – کالورت – لوین دو بار ضربه زد

دومینیک کالورت-لوین ، مهاجم اورتون ، کراست گرفت و عبدالله دوکور ، هافبک اولین گل خود را برای این تیم به ثمر رساند ، زمانی که روز یکشنبه فولام را 3-2 شکست داد و به لیگ برتر بازگشت.

مهاجم برزیلی ریچاردسون ، در حالی که از محرومیت در سه مسابقه محروم شده بود ، یک ضربه آزاد زد و به محوطه جریمه زد تا کالورت-لوین را که 42مین ثانیه مسابقه خود را در لیگ نهم این شرکت به ثمر رساند ، مشت کند.

فولام در دقیقه 15 با ضربه ای شگفت انگیز بابی دی کوردوبا-رید را شکست داد ، اما وقتی تلاش های کالورت-لوین در آفساید به ثمر رسید و ضربه کم ریچاردسون دفع شد ، اورتون همچنان تهدید کرد و بدشانس بود که با نتیجه 2-1 جلو بیفتد.

وقتی الکس ایوبوبی بازی را به سمت راست تغییر داد و جیمز رودریگز به لوکاس دینگا ، که برای اولین بار توپ را برای کالورت لوین درست کرد ، فولهام را دوباره قطع کرد تا برتری پیدا کند و رتبه بندی فصل را بدست آورد.

ملون در یک نقش پیشرفته سریع به نظر می رسید و در سومین “اورتون” شرکت می کرد ، در دقیقه 35 با ضربه سر به داکور با ضربه سر توپ را به سمت خانه دور کرد و پس از ترک “واتفورد” فصل آینده حساب “تافی” را باز کرد.

فولهام اندکی پس از لغزش ایوان کاوالیرو به یک گل رسید و در نیمه دوم پنالتی را برای آنها از دست داد که روبن لوفتوس-چیک با تعویض توسط اری مینا ، مدافع اورتون ، دروازه حریف را پیدا کرد تا ضربات محکم را به ثمر برساند.