لیگ برتر هند 2020: Shihar Dawan “سپاسگزار” دوباره کریکت بازی می کند ، از مقر “Fantastic” دهلی استقبال می کند


با پایان سیزدهمین دوره لیگ برتر هند ، شیار داوان از پایتخت های دهلی از توانایی دوباره برای بازی کریکت تمجید کرد. این مسابقات روز سه شنبه هنگامی پایان یافت که سرخپوستان بمبئی در فینال دهلی پایتخت را شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. در استادیوم بین المللی دبی ، بمبئی ده ویلی را با پنج ویکت شکست داد. در ابتدا این مسابقات قرار بود در مارس آغاز شود ، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. با توجه به چندین توصیه ، این مسابقات از 19 سپتامبر در امارات آغاز شد.

بوق تجاری

“دوان” در توئیت خود نوشت: “تجربه در امارات متحده عربی توسط گروه خارق العاده ای از نزدیكان بهبود یافته است. سپاسگزار فرصت شما برای رفتن به آنجا و بازی مجدد كریكت. از همه کسانی که درDelhiCapitals شرکت داشتند – از هم تیمی ها ، مربیان ، مدیریت و هواداران من متشکرم.”

در اوایل روز ، راویچندران اشوین ، شهردار دهلی ، از تلاش های شورای کنترل کریکت هند (BCCI) برای برگزاری مسابقات در میان شیوع ویروس کرونا استقبال کرد.

“این شب ما نبود !!DelhiCapital آفرینmipaltan ، برندگان شایسته ای را داشتیم و از نظر بالینی تورنمنت @ ImRo45 @ ShreyasIyer15 را پشت سر گذاشتیم. و آخرین ، اما مطمئناً مهم نیست ،IPLBCCI سعی کرد آن را به یک تورنمنت مانند این در اوقات سختی است. “

در جریان فینال ، روهیت شارما 68 ضربه زد و به سرخپوستان بمبئی کمک کرد تا 157 گل تعیین شده توسط پایتخت های دهلی را پس از انتخاب اولین شکست از بین ببرند.

بالا رفته

در دهلی ، Shreas Ayer و Rishabh Pant پنجاه گل زدند تا نتیجه قابل احترامی را برای تیم رقم بزنند.

با این پیروزی ، سرخپوستان بمبئی مدعی پنجمین عنوان IPL خود شدند. پیش از این ، این حق امتیاز در سال های 2013 ، 2015 ، 2017 و 2019 برنده مسابقات بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله