لیگ برتر هند 2020 ، سرخپوستان بمبئی و پایتخت های دهلی ، بازی مقدماتی 1: جاسپر بومرا و شیعهار دوان

IPL 2020 ، لیگ برتر هند 2020 ، سرخپوستان بمبئی مقابل پایتخت های دهلی ، مسابقه مقدماتی 1: جاسپر بومرا و Shihar Dawan

IPL 2020: Shihar Davan در این فصل از 14 بازی 525 اجرا کرده است.© BCCI / IPL


هنگامی که هندی های بمبئی در IPL 2020 از عنوان قهرمانی دفاع کردند ، سرعت مورد انتظار آنها ، جاسپر بومرا ، در مراحل اولیه شگفت انگیز بود و اغلب توسط دیگهای بخار دیگر ، به خصوص Trent Bowl ، که مدت طولانی هدایت حمله را بر عهده داشت ، پیشی می گرفت. اما با پیشرفت مسابقات بومرا فعالیت خود را از سر گرفت و به تدریج لباس رهبر بولینگ را بازیابی کرد. قضیه شیخار دوان در صفوف پایتخت های دهلی کاملاً مشابه است. او همچنین متواضعانه و گاهاً کمتر شروع کرد ، اما با نزدیک شدن به پایان کار ، چپ دست به تدریج شروع به یافتن قدرت نفوذ خود کرد و دی سی مجبور شد از او برای رسیدن به پلی آف تشکر کند. بنابراین ، اگر روز پنجشنبه برای انتخابی تورنمنت 1 در دبی درگیری وجود داشته باشد ، این دو ستاره سرزنده هستند که سعی می کنند از یکدیگر پیشی بگیرند و طرف های خود را به فینال IPL 2020 هدایت کنند.

بوق تجاری

در شش مسابقه گذشته M.I. بومرا سه شبکه سه اتاقه برگزار کرد ، از جمله افت سطح پایتخت های دهلی ، در حالی که در آخرین بازی بازی نکرد.

در 13 مسابقه در “بومرا” 23 دروازه ، فقط دو نفر از راه رهبر “کلاه بنفش” کاگیس ربادا فاصله گرفتند. او همچنین پس انداز 96/6 دارد.

بالا رفته

داوان که وقتی آخرین بار DC در نقش MI بازی کرد ، به طور تصادفی اردک گرفت ، هنوز هم هر کاری که لازم بود انجام داد. در آخرین مسابقه لیگ او 54 ضربه مهم مقابل RCB بازی کرد و DC را به مقام دوم رساند. قبل از آن ، او چند نکته نرم داشت زیرا DC تهدید به انفجار کرد ، اما Century در برابر KXIP ، در یک مورد بازنده ، او را به مسیر اصلی بازگرداند و دوباره شروع به اعتماد به نفس می کند و این خبر خوبی برای DC است.

این یک برخورد اساسی از مقدماتی 1 خواهد بود و ممکن است داستان دو طرف را بازگو کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله