لیگ برتر هند: ساچین تندولکار و راوی شسترا از یوردهیمان ساخی در پایتخت های دهلی تعریف می کنند

[ad_1]

IPL 2020: ساچین تندولکار و راوی شاسترا Uridhiman Sahas را که در برابر پایتخت های دهلی می زند ستایش می کنند

IPL 2020: ساچین تندولکار عاشق روشی بود که ویدیمان ساخا می توانست عکس های خود را بداهه بداند.© BCCI / IPL


ساچین تندولکار افسانه ای شوت “دست کم گرفته” یوریدیمان ساخا را ستود ، در حالی که راوی شستری سرمربی تیم ملی هنگام تمجید از عملکرد متخصص آزمایش IPL Sunrisers در حیدرآباد ، 45 توپ 87 خود را به سادگی “عالی” دانست. ساخا در پیروزی 88 پیروزی خود بر پایتخت های دهلی ، 12 چهار و شش شش تایی را برای SRH شکست ، و نشان دهنده مهارت های کوبه ای خود بود که سالها مورد توجه قرار نگرفته بود. توییت های Tendulkar در توییت های خود می نویسد: “بسیار باهوش کردن وی افزود: “من همچنین احساس می كنم كه تواناییWriddhipops در ارزیابی سریع به طور كلی دست كم گرفته می شود.” تندولکار عاشق شیوه ای بود که ساخا می توانست عکس های خود را بداهه بداند.

بوق تجاری

“پس از انتخاب خط و طول توپ ، ضربات خود را بداهه خواند. هیچ انگیزه ای وجود نداشت. او بازیهای خارق العاده ای را انجام داد كه من از دیدن آنها بسیار لذت می بردم.” به نوبه خود ، شاستری بار دیگر او را بهترین دروازه بان جهان خواند و از تلاش های او در روز سه شنبه تمجید کرد. شستری گفت: “برای بهترین مرد دستکش دنیا. عملکرد عالی امشب.”

Wrididdiman فقط در مسابقات آزمایشی هند بازی می کند ، اما تفاوت دارد و در فینال IPL صد گل می زند ، برای Kings XI Punjab برابر Kolkata Knight Riders در نسخه 2014.

مباحث ذکر شده در این مقاله



[ad_2]