لیگ برتر هند در حذفی: ویرات کولی معتقد است که غایب کین ویلیامسون روی حصار باعث تغییر بازی می شود

IPL 2020: ویرات کوهلی می گوید کین ویلیامسون ، که یک حصار را از دست داد ، بازی را تغییر می دهد

IPL 2020 ، Eliminator: ویرات کوهلی موفق به زدن ضربه نشد ، و فقط شش اجرا کرد.© BCCI / IPL


چلنجرهای سلطنتی بنگلور (RCB) پس از شکست مقابل SunRisers Hyderabad (SRH) با شش ویکت در حذفی از لیگ برتر هند (IPL) 2020 سقوط کردند. سرپرست RCB ویرات کولی اعتراف کرد که تیمش دویدن کافی روی تخته را ندارد و پس از اعزام به خفاش فقط 131 دوش را به دست آورد. با این حال ، کوهلی گفت که اگر دودود پودیکال گیر کین ویلیامسون را در حصار انجام می داد ، نتیجه نهایی می توانست کاملاً متفاوت باشد. خفاش نیوزیلندی هوا را از ران بالا برد ، پودیکال توپ را با دو دست گرفت اما پس از از دست دادن تعادل و حرکت خود مجبور شد آن را به داخل طنابها بیندازد و حرکت او را از حصار بیرون کشید. او نتوانست زمان خود را برای به پایان رساندن فرصت بدست آورد ، اما تلاش درخشان او باعث شد پنج بار فرار برای تیم انجام شود.

بوق تجاری

کوهلی گفت که کریکت یک بازی در زمین است و اگر پودکال با این موقعیت دشوار روی طناب ها مقاومت می کرد ، نتیجه مسابقه می توانست متفاوت باشد.

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی در پاسخ به این سوال که شکست تیمش را تأمل می کند ، گفت: “این یک بازی حاشیه ای است و اگر کین را به آنجا ببرند ، این یک بازی توپ دیگری است.”

این فرصت از دست رفته به RCB بازگشت و ویلیامسون به SRH برای عبور از خط کمک کرد. این جوان 30 ساله پنجاه و چهاردهمین دوره از حرفه IPL خود را شکست و در 50 دویدن از 44 تولد ، با دو محدودیت و همان شش دستگاه بدون شکست ماند.

بالا رفته

با تامل در مورد نکات مثبت در طول مبارزات انتخاباتی ، کودلی 20 ساله Podical را ستایش کرد ، که فصل را برای RCB شکست و با 473 دوش از 15 بازی در اولین حضور در IPL به عنوان بهترین گلزن به پایان رسید.

وی افزود: “چند لحظه مثبت برای RCB و Devdutt – یكی از آنها ، او قویتر شد و بیش از 400 دویدن داشت ، كار آسانی نیست. او با كلاسیك های عالی و كارآیی تیم بازی كرد. برای او بسیار خوشحال بود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله