لیگ برتر هند: اولین تیم هند بمبئی که به پلی آف صعود کرد ، سوپر کینگ های چنای توانست کلایت شوالیه ها را انتخاب کند.

[ad_1]

IPL 2020: اولین تیم هندی بمبئی که موفق به صعود به مرحله پلی آف شد زیرا Super Kings of Chennai Knights of Calcutta را شکست داد

IPL 2020: سرخپوستان بمبئی با کسب 16 امتیاز از 12 بازی ، امتیازات خود را از دست می دهند.© توییتر


سرخپوستان بمبئی پس از آخرین برد روز پنجشنبه Chennai Super Kings در Calcutta Knight Riders به ​​اولین تیمی تبدیل شدند که خود را در پلی آف لیگ برتر هند (IPL) 2020 ثابت کرد. در حالی که پیروزی MI برابر Royal Challengers Bangalore آنها را از 12 مسابقه به 16 امتیاز رساند ، شکست KKR به این معنی است که سرخپوستان بمبئی نمی توانند در پایان مرحله لیگ زیر چهارم شوند. بمبئی همچنان مایل است در دو مسابقه بعدی حداقل در یک پیروزی پیروز شود تا دو پایان برتر را بدست آورد ، به این معنی که در اولین مقدماتی مستقیماً بازی خواهد کرد.

بوق تجاری

سرخپوستان بمبئی علاوه بر اینکه در امتیازات جدول را به خود اختصاص داده اند ، بهترین NRR لیگ را نیز دارند. آنها در بیشتر مسابقات تسلط داشتند و در بیشتر مسابقات که باختند ، سیم ها پایین آمد. یکی از چهار شکست آنها آخرین بار در افتتاحیه مسابقات مقابل CSK بود و دو شکست در Super Overs.

تیم تحت هدایت روهیت شارما مهربان خواهد بود و یک قدم به دفاع از عنوان IPL نزدیک می شود. نام چهار جام – MI – موفق ترین تیم در طول مسابقات است و تلاش خواهد کرد تا پنجمین ظروف نقره ای را به کابینه خود اضافه کند.

در حال حاضر ، Royal Challengers Bangalore و دهلیز در جدول امتیازات 2 و 3 هستند که با مسافت پیموده شده کمی از هم جدا می شوند. هر دو تیم همچنین باید در آخرین بازی خود در مرحله لیگ به مصاف یکدیگر بروند.

با شکست KKR امیدهای جدید KXIP برای صعود به پلی آف پس از قرار گرفتن در انتهای جدول و انجام هفت مسابقه تقویت می شود. KXIP نیز مانند KKR 12 امتیاز دارد اما از NRR بهتر است و یک بازی در دست دارد.

اگر KKR در آخرین مسابقه Rajasthan Royals را شکست دهد ، KXR همچنان می تواند به مرحله پلی آف راه یابد ، KXIP بقیه بازی ها را مقابل CSK از دست می دهد و RR و SRH حداقل یکی از مسابقات را مقابل RCB و MI از دست می دهد.

بالا رفته

SRH و RR نیز فرصت صعود دارند ، هر دو تیم از 12 بازی 10 امتیاز می گیرند.

مباحث ذکر شده در این مقاله



[ad_2]