لیگ برتر هند ، RCB در مقابل SRH: پیش بینی تیم فوق العاده

[ad_1]

IPL 2020 Fantasy: Royal Challengers Bangalore v SunRisers Hyderabad، برترین های Fantasy

IPL 2020: دیوید وارنر بهترین گلزن SunRisers Hyderabad در این فصل شد.© BCCI / IPL


Royal Challengers Bangalore و SunRisers Hyderabad در پنجاه و دومین دیدار لیگ برتر هند (IPL) 2020 در شارجه به مصاف هم می روند. این یک مسابقه مهم برای هر دو تیم است ، RCB خواستار یک پیروزی برای تأمین صعود در پلی آف است و SRH خواستار یک پیروزی است تا امیدهایش را از پلی آف حفظ کند. RCB در دو بازی گذشته شکست خورده است ، در حالی که SRH پس از باخت به Kings Hee Punjab Widriman Saha ، که ضربه خیره کننده ای به پایتخت های دهلی زد ، به پیروزی قانع کننده ای در مقابل پایتخت های دهلی منجر شد ، بنابراین جانی بورستوف مصدوم شد بالاتر از همه ، به “SRH” بازگشت.

بوق تجاری

بهترین انتخابات فوق العاده IPL 2020 برای مسابقه RCB برابر SRH:

دیوید وارنر (اعتبارات – 10.5): وارنر بهترین گلزن SunRisers حیدرآباد بود و با رسیدن به نیم قرن در آخرین مسابقه ، تلاش خواهد کرد تا مسیر را از جایی که متوقف شده است ادامه دهد. در این مرحله ، وارنر 647 امتیاز خارق العاده جمع کرده است.

Devdut Podykal (اعتبارات – 9.5): تاکنون 628 امتیاز دودوت پدیکال در اولین بازی خود به عنوان بهترین مجری فانتزی Royal Challengers Bangalore تبدیل شده است. پودیکال در فرم عالی قرار دارد و 74 گل در برابر سرخپوستان بمبئی برای یک حمله بولینگ با کیفیت به ثمر رساند. به طور مداوم در میان دویدن ، Podikal انتخاب خوبی برای تیم خارق العاده شما خواهد بود.

بالا رفته

یوزوندرا چاهال (اعتبارات – 9): چاهال در حالیکه RCB و SRH در اوایل فصل با یکدیگر بازی می کردند بازی را برگرداندند ، با تساوی سه بار که به RCB کمک کرد شروع پیروزی فصل را شروع کند. انتظار می رود با بولینگ تهاجمی خود ویکت را تغییر داده و ویکت را بدست آورد.

رشید خان (وام – 9.5): 567 امتیاز فانتزی این فصل ، رشید خان نشان می دهد که چرا اکنون یکی از بهترین چرخان های جهان شناخته می شود. با توجه به مبارزه ویراته کولی و AB de Villiers در برابر چرخش پا ، که در این فصل به خوبی ثبت شده است ، رشید کلید SRH در این مسابقه مهم خواهد بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]