لیگ برتر هند ، KXIP و RR: گراهام سوان معتقد است که ورود کریس گیل “کاملا” باعث تغییر پادشاهان XI پنجاب شد

[ad_1]

IPL 2020 ، KXIP در مقابل RR: گراهام سوان معتقد است که شامل شدن کریس گالس است

IPL 2020 ، KXIP در مقابل RR: ورود کریس گیل سرنوشت Kings XI پنجاب را تغییر داد© BCCI / IPL


گراهام سوان ، کریکت سوار اسبق انگلیس گفته است که گنجاندن کریس گیل در بازی XI “Kings of the XI Punjab” (KXIP) “کاملا” تیم را تغییر داد. سوان در برنامه بازی های ستاره های ورزشی گفت: “خوب ،” Kings XI “تیم قدرتمندی است ، در این شکی نیست. از زمان حضور کریس گیل ، آنها ظاهراً یک لباس کاملاً متفاوت بودند. گیل بازی های افتتاحیه این فصل لیگ برتر هند (IPL) را از دست داد. تیم شروع بد واضحی داشت ، اما اکنون تیم بازگشت فوق العاده ای داشته است و آنها در پنج مسابقه حضور دارند.

بوق تجاری

KXIP اکنون خود را برای نبرد با Rajasthan Royals آماده می کند و سویون معتقد است که تحت فرماندهی استیو اسمیت باید به بازیکنان خارجی خود اعتماد کند.

“راجستان رویال باید به بازیکنان خارجی خود اعتماد کند زیرا آنها استعداد واقعی دارند ، شاید چهار بازیکن با استعداد خارجی ، باتلر ، استوکس ، اسمیت و آرچر ، و آنها باید به آنجا بروند و کریکت نترس بازی کنند. پیروز نخواهد شد ، (رهول) تواتی به دست خواهد آورد ، ”او گفت.

بالا رفته

آکاش چوپرا ، کریکت سوار اسبق هند ، نیز همین عقیده را دارد که از زمان ورود گیل به XI ، سرنوشت KXIP تغییر کرده است.

“وضعیت پادشاهان XI پنجاب” در این مسابقات از زمان ورود کریستوفر هنری گیل کاملاً تغییر کرده است. برای متوقف کردن گیل برنامه ریزی کنید و بگویید ، و نه فقط یک ، آنها ممکن است به چند مورد نیاز داشته باشند زیرا اگر او برود ، البته او گردبادی است که فقط مخالفت را باد می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]