لیگ برتر هند ، KXIP در برابر RR: استیو اسمیت پس از شکست Kings XI پنجاب ، بن استوکس را “بهترین جهان” می داند

[ad_1]

IPL 2020: استیو اسمیت از بن استوکس استقبال می کند

IPL 2020 ، KXIP در مقابل RR: بن استوکس نیمه دوم IPL خود را ثبت کرد.© BCCI / IPL


استیو اسمیت ، کاپیتان راجستان سلطنتی (SR) توسط بن استوکس ، کریکت انگلیس ، که حضور خود را در جریان پیروزی هفت گل مقابل Kings XI پنجاب (KXIP) احساس کرد ، مورد ستایش قرار گرفت. استوکس پس از اعزام تیم مستقر در پنجاب توسط اسمیت ، که در این تساوی به پیروزی رسید ، در اولین افتتاحیه KXIP ماندیگ سینگ یک بازی خیره کننده را به پایان رساند. او سپس اخراج های کلیدی را از KL Rahul و Nicholas Pooran اخراج کرد تا KXIP را به 185 محدود کند ، با وجود 63 توپ توسط 99 فوق العاده ستاره Windies Chris Gale. استوکس بعدی در هنگام تعقیب و گریز ، مانند چاقو ضربه بزرگی ایجاد کرد و 26 گل از 50 گل را شکست. نوسانات انگلیسی انگلیسی ، که شامل شش محدودیت و سه شش مورد بود ، بستری را برای یک پیروزی راحت در طول جلسه “انجام” ایجاد کرد.

بوق تجاری

اسمیت در یک کنفرانس بعد از بازی وقتی از او خواست در مورد بازی بحث کند ، گفت: “بن بازیکن بزرگی است ، او شوت های مناسب را بازی می کند ، در مکان های عجیب توپ ها را می زند و توپ را نیز اداره می کند. یکی از بهترین ها در جهان. تغییر عملکرد واگن استیشن خود.

کریکت استرالیا همچنین ضربه راحت جاس باتلر را با 22 بار اجرا ، 11 بار تحویل به عنوان “نشانه خوب” عنوان کرد.

وی افزود: “فرار سامسون مایه تاسف بود ، اما شما در هر شرایطی لحظات مثبتی را سپری می کنید. به جاس این امکان را داد تا پس از یک وقفه 5 روزه مبارزه کند. او آنها را خوب زد ، بنابراین نشانه خوبی است.”

بالا رفته

سرپرست KXIP Rahul با توجه به فاکتور مسابقه ، از دست دادن پرتاب را یک چیز “وحشتناک” خواند.

وی درباره بحث درباره شکست که باعث شکست رشته پیروزی تیمش شد ، گفت: “افتادن بعداً با شبنم وحشتناک بود. ضربه زدن به او بسیار آسان بود. دستبندها می خواهند توپ از سطح زمین خشک و کمی چسبناک باشد ، اما با شبنم این کار بسیار دشوار شد.” در پنج مسابقه

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]