لیگ برتر هند ، CSK و KXIP پیش نمایش: Super Kings of Chennai می خواهد در Spoilsport در بازی مورد نیاز برای شکست Kings XI پنجاب بازی کند

پیش نمایش IPL 2020 ، CSK vs KXIP: Chennai Super Kings به Spoilsport نگاه می کند در بازی مورد نیاز Kings XI Punjab

IPL 2020 ، CSK در مقابل KXIP: پیروزی در تیم Super Kings چنای به پادشاهان XI پنجاب تا 14 امتیاز می دهد.© BCCI / IPL


روز یکشنبه ، پادشاهان چنی (CSK) در Kings XI پنجاب (KXIP) در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی به اجرای برنامه می پردازند. دو تیم در پنجاه و سومین مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2020 به مصاف هم می روند. این درگیری از ساعت 15.30 آغاز می شود ، این بازی افتتاحیه یک مسابقه دو سر است. در روز جمعه ، KXIP با برتری هفت گل با نتیجه 0 بر 0 مغلوب Rajasthan Royals (RR) شد و به پنج مسابقه خود پایان داد. این باعث می شود که دیدار مقابل CSK یک امر ضروری باشد. پیروزی در برابر حق امتیاز مستقر در چنای آنها را با 14 امتیاز به خط پایان می رساند ، که البته ممکن است در رقابت برای کسب مقام چهارم و نهایی در مرحله پلی آف ناکافی باشد.

بوق تجاری

SunRisers Hyderabad (SRH) تنها تیم زیر KXIP است که NRR بهتری در مقایسه با توانایی دستیابی به رقم مشابه امتیازات پنجاب دارد. در دو بازی دیگر در SRH برنده می شوید ، وقتی مسابقه باخت DC-RCB بالاتر از KXIP (از نظر امتیاز یا NRR) پایان یافت ، طرفین مستقر در پنجاب حذف می شوند.

شکست از SRH حتی در یکی از دو بازی اخیر ، KXIP را با 14 امتیاز شانس خوبی برای صعود به این رقابت ها می دهد.

آسانترین راه برای صعود به پنجاب پیروزی در چنای است ، در حالی که SRH حداقل یک مسابقه را باخت و برنده مسابقه RR-KKR نتوانست NRR KXIP را شکست دهد. حتی یک پیروزی با فاصله 1 اجرا برای KXIP باعث می شود PP با برتری حدود 64 دویدن و از HPP مستقر در پنجاب عبور کند. حاشیه در مورد KKR تقریباً 86 اجرا است.

زرق و برق های عالی کریس گیل از 99 به 63 نشانه بزرگی در آستانه یک درگیری مهم است ، اما با توجه به اهمیت حرکت در کریکت T20 ، این شکست نگران کننده است.

بالا رفته

CSK در مقایسه با سایر تیم ها خیلی زود از مرحله پلی آف حذف شد و خاطرنشان کرد اولین باری که پایگاه های مستقر در چنای موفق به صعود به پلی آف در تاریخ مسابقات نمی شوند. گرسنگی برای به دست آوردن یک پایان عالی قطعاً در نگرش بازیکنان نشان داده می شود: CSK در یک بازی پیروزی دو مسابقه ، شکست دادن Royal Challengers Bangalore (RCB) و Kolkata Knight Riders (KKR).

قطعاً می توانید انتظار یک هیجان را داشته باشید ، زیرا دو تیم برتر برای برتری آن می جنگند.

مباحث ذکر شده در این مقاله